Diskuze o skútrech větších objemů.
29 dub 2013, 22:23
Sezóna začala a tak jsem se také rozhodl pořídit si nového X-Maxe 250 / ABS. I tohle fórum mělo vliv na výběr, takže diky za mnohé cenné príspěvky. Zatím naprostá spokojenost, za 3 dny jsem najel 420 km i když v neděli bylo docela chladno. Už se těším až přejdu na normální provoz, zatím zajíždím a mám pocit že jedu tak pomalu že i mouchy stačí přede mnou uhýbat
Pokud je zde na fóru někdo z Brna a přilehlého okolí s podobným nadšením, uvítám když se ozve.
30 dub 2013, 07:01
Tyar gratulujem.
30 dub 2013, 07:50
Kolegové skútraři - tak jsem si udělal radost a pořídil jsem si funglovku X - MAX 250 v limitované edici MOMODESIGN. Od začátku to byla srdcovka. Chci se Vás zeptat, jaké máte zkušenosti se zajížděním nového skútru. V návodu jsem se dočetl, že prvních 600 km bych motor neměl vytáčet nad 4 tis. otáček - ale přiznám se, moc mi to nejde... Tak bych se rád poptal - jakou máte zkušenost se zajížděním X - MAXE a zda jste například v průběhu zajíždění sledovali nějaké změny v chování motoru. Díky
30 dub 2013, 08:07
Po tisící a prvé. Výrobce ví co dělá a proč píše do manuálu to co píše. Šest set kilometrů máš najeto za víkend. To se snad dá přežít ne?
30 dub 2013, 08:38
To Pietro 78 gratulujem a ako pise Krizik1 ze zabeh cize 600km zvladnes za 1-2max 3dni a potom este 400km a budes mat 1000km vtedy vymenis olej na prvej garancke a mas to. Potom uz len vytacat x-maxa ako uznas za vhodne
30 dub 2013, 09:10
Tak ja som to tiež čítal akožto mladý XMaaxák a keď som sa rozbehol na 40km už bolo za 4tis otáčok a pri normálnej jazde sa to nedá vôbec dodržať tak som sa na to kludne vybodol,niekde museli súdruzi udelat chybu a pomýlili si čisla
Myslím
Pietro 78 že na to prídeš velmi rýchlo že to proste nejde a vykašleš sa na to,napíš svoje pocity.
30 dub 2013, 10:27
Nazdar pani neviete mi prosim Vas poradit ci na prveho maxa (2008) sa da kupit rozsirenie na boky proti fukaniu? Videl somze na novsieho sa to da, len ci je nieco take aj na prvy model?
30 dub 2013, 10:32
Ja som mal aj model 2008 a tiez som to zhanal ale nezohnal
tak co ja viem tak jedine to dat na zakazku vyrobit. Ale na novom to je v originálnej doplnkovej vybave tak tam som to aj objednal a je to z takej tuhej gumy. Tak ze tak.
30 dub 2013, 10:59
ty gumový boky mám (tedy na novým), stálo to cca 2500kč? Možná to trochu aerodynamicky učinkuje ale spíš ve vyšších rychlotsech, ve městě to je poznat jedině při parkování mezi auty, že to ostatní za určité situace neobouchají dveřma
a pak, když jsem ho zkusmo pokládat na trávě tak o ty gumový boky se to opře. Jinak drží se pod tím taky špína a kdybych to neměl, ani by moc nevadilo.
30 dub 2013, 11:08
Presne ako josuk pise. Drzi sa tam spina
ale zasa to dodalo skutru taky "dospelackejsi" vzhlad
30 dub 2013, 15:38
Pietro 78: Já jsem přes prvních sto km taky jezdil do 4tis otáček a rychlost byla třeba i 35-37km/hod. Ty chudáky za mnou jsem občas pustil zajetím ke kraji. Jsem si říkal, že to není normální, tak jsem hledal v manuálu. Já tam mám uvedeno, že do 1000km dlouhodobě nevytáčet motor přes 4tis a poté do 1600km dlouhodobě nevytáčet přes 6tis otáček. "Dlouhodobě" přeci neznamená, že by ručička otáčkoměru nesměla vůbec překročit 4tisícovou hranici. Takže jsem otáčky občas, třeba při rozjezdech nebo když se na mě někdo lepil, začal zvedat a pak zvolna zase stáhnul. Při každé najeté stovce si to dovolím více. Jízdu ve dvou jsem prubnul až po 500km a i když nevážíme moc, tak hezky zvolna a plynule..
30 dub 2013, 19:21
Zajížděl jsem to přesně jako ty. Pravda je, že první kilometry byly strašný a ruka mně svrběla. Po cca 200 km jsem vždy krátce a pozvolna přetáhl i ty doporučené otáčky, ale ne o moc.
01 kvě 2013, 19:54
Souhlasím s předchozími příspěvky, zajíždím úplně stejně. Držím se 4000 otáček, jen při rozjezdu to krátkodobě vyskočí na 5000. Jde to vydržet jen dlouhá stoupání jsou problém, rychlost klesne pod 30km/hod. Ve městě až tak nepřekážím pomalou jízdou, mimo obec prostě uhnu ke kraji nebo zvolím trasu kde není až tak velký provoz.
Zkušenějších bych se potřeboval zeptat jak kontrolujete množství převodového oleje nebo jen kontrolute případné úniky? Nějak se o tom v manuálu zapoměli rozepsat, popsali pouze výměnu. Napadlo mě použít měrku pro kontrolu motorového oleje a zasunout do plnícího otvoru převodového oleje, kupodivu hladina byla přesně uprostřed mezi ryskami.
01 kvě 2013, 22:06
Všera som vymenil olej v motore,po dlhej jazde 180km ked bol motor zohriaty nechal som ho vykapkať a ešte som skúter aj ponahýbal v smere k vypúšťaciemu otvoru,kupodivu vytieklo dosť oleja odhadom 1dcl tak toto mi v servise veru naspravili a pritom je to tak jednoduché a potrebné.Pri množstve oleja 1,3L aj to deci spravý dosť.
tyar pri prvej garančke ti vymenia olej aj v sek.prevode potom stačí kontrolovať iba únik,spotreba tam nieje žiadna.
02 kvě 2013, 18:09
X-maxáci, nemáte náhodou někdo tohle plexi?
http://www.motoshopuzeda.cz/product/x-m ... -cm-13755/V současnosti mám jen nízké plexi a hodně na mě fouká. Tohle plexi se mi docela líbí, ale moc se v tom nevyznám, a tak Vás prosím o radu. Mám černý X-max a tak přemýšlím, že bych koupil plexi zabarvené do šeda...