Mám potřebu vám napsat svoji zkušenost. Mám na svém zlatíčku najeto 41260 km. Už od Skútršňůry se mi zapínal ventilátor chlazení častěji než obvykle. Dala jsem nový filtr, nechala vyčistit chladič vzduchu, zkontrolovala chladicí kapalinu. Pořád se to přehřívalo. Jelikož jsem jela nechat seštelovat vetily, tak jsem chtěla aby se mi na to v servise podívali, ale ani tam nic nenašli. Prý je vše v pořádku. Další problém byl, že jsem třeba na červené musela držet brzdy, jinak měl skútr snahu popojíždět. A to jsem před 6000 km nechala vyměnit řemen, válečky a kontrastku.
Tento víkend jsem byla v Jeseníkách a domů už jsem dojela jen tak,tak a přidalo se i pískání. Včera jsem zavezla zlatíčko do servisu a když mechanik rozebral variátor, tak jsem nevěřila vlastním očím, jaký z toho byl šrot. Ještě, že jsem dojela.
Takže nyní čekám na nový variátor.
Chtěla bych vám po mé zkušenosti poradit, když se vyskytne nějaký problém, nechte prohlídnout vše, protože chyba může být někde úplně jinde, než čekáte.
to: Zdenko,Ale sucho bys tam neměl mít, já tam mám ten samý olej co v motoru , olej pro motorky 10W 40 polosyntetiku. Mys na manuál můžeš mrknout i zde:
http://fotoalba.cz/alba/ohka1/1217524 , je tam napsáno Skyliner, ale je to samo jako Majesty 250