Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Marťas33 » 15 bře 2010, 11:50

Specialní ani ne.Vemu baterku z auta a nastartuji to přes kabely.Výsledek zaručený.
Uživatelský avatar
Marťas33

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 581
Registrován: 06 úno 2008, 20:20
Bydliště: Řepiště
Skútr / moto: Honda Deauville NT 700V

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Kopyto » 15 bře 2010, 12:22

Koupil jsem Majesty v prosinci-startovala v pohodě.Asi měsíc stála v garáži a přestala startovat.tak všechny plasty dolů a štelování karbece! Ale zbytečně-ne a ne naskočit! svíčka dávala jiskru,benzín tam taky šel! Už jsem nevěděl co, tak jsem koupil novou svíčku a paráda-chytla na první otočení startéru! od tý doby chytá napoprvé! Taková blbost-ale fakt mě nenapadlo že to bude svíčka,když ta stará jiskru dávala!
Kopyto

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 09 pro 2009, 21:00
Bydliště: Mařenice-okres Česká Lípa
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250(r.v. 2001)

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod pariz.martin » 15 bře 2010, 16:06

Já právě loni Meg přemlouval taky hrozně dlouho po zimě a chytla na poslední chvíli co se baterky týče. Pak už to bylo v pohodě. Letos skutr přesvědčil baterku dřív než já skutr :oops: . Jinak ta autobaterka je dobrej nápad. Svíčka má rok a půl, to je pravda jiskra problém není a benzín tam je taky. Ještě mě napadlo, jak řešíte přes zmu benzín. ze skušeností třeba vím že sekačku na starej (cca 5ti měsíční) benzín nenakopnu.
Jednou jsem slyšel, že se má stát pevně na zemi. Doplňuji jen několika slovami, že je to nejlepší při nulové rychlosti
Uživatelský avatar
pariz.martin

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 79
Registrován: 30 dub 2008, 12:00
Bydliště: Litoměřice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250 DX - 1999
Tuning / úpravy: variátor J-Costa

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Kopyto » 15 bře 2010, 18:19

S benzínem ti neporadím-mam skůtra první zimu. Ale původní majitel tankoval naposledy v létě,a pak skůtr stál až do prosince v garáži a chytal ok. S baterkou jsem měl taky problém,tak jsem koupil v OBI nabíječku. Je to něco podobnýho jako v reklamě na horní liště. stála 1000 kč a je super. Má to kabel s konektorem, který jsem napojil na baterku a druhý konec jsem vytáhnul do úložnýho prostoru pod sedlo tak, že nemusím při nabíjení nic rozebírat, jen odklopím sedlo a zapojím nabíječku. Nabíječka má v sobě mikroprocesor který všechno hlídá-vlastně to umí všechno jako ta z reklamy na liště. používám ji i na auto a můžu jen doporučit!
Kopyto

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 09 pro 2009, 21:00
Bydliště: Mařenice-okres Česká Lípa
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250(r.v. 2001)

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Paja.oni » 21 bře 2010, 16:09

To startování je u všech mašin stejný.Jak už tady někdo zmínil,baterku z auta a točit a ono to chytne :D
ALEA JACTA EST
Uživatelský avatar
Paja.oni

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 152
Registrován: 27 pro 2007, 02:23
Bydliště: Česká Lipa
Skútr / moto: Kawasaki ZZR 1100,JONWAY Explorer 125
Tuning / úpravy: NIC to STAČIT

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Kopyto » 22 bře 2010, 21:57

Čau lidi,tak dnes jsem konečně podstoupil evidenční prohlídku a přepis skůtra.(240+500 Kč) No jasně že jsme hledali VIN. No a našli! Jenom díky lidem ze SKUTRFORA! kdybych si to tady nepřečetl tak jsem byl i s technikem z STK v *iti! Tak dodatečně DĚKUJI za radu! ( je pod pravou stupačkou u spolujezdce). Jinak- parádní výlet-paráda počasí a na ůřadech žádný fronty.
Naposledy upravil Kopyto dne 22 bře 2010, 22:02, celkově upraveno 1
Kopyto

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 09 pro 2009, 21:00
Bydliště: Mařenice-okres Česká Lípa
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250(r.v. 2001)

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod pariz.martin » 25 bře 2010, 10:24

Tak už lítom taky. Díky za rady a zkušenosti. Pomohl mi start spray za 90kč. Mohu jen doporučit. Sundal jsem víko filtrboxu a odchlíp vložku pak tam stříknul a Meg mi chytla bez problémů do 5s. Dnes ráno už chytla na první otočení.
Jednou jsem slyšel, že se má stát pevně na zemi. Doplňuji jen několika slovami, že je to nejlepší při nulové rychlosti
Uživatelský avatar
pariz.martin

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 79
Registrován: 30 dub 2008, 12:00
Bydliště: Litoměřice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250 DX - 1999
Tuning / úpravy: variátor J-Costa

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Zappy » 01 dub 2010, 14:05

Ahoj ahoj, mám dotaz ohledně variátoru. Pořídil jsem si nové válečky malossi. S rozebráním a následným složením nemám až takový problém, ale trápí mě jedna věc. Jakou a kolik dát do variátoru vazelíny? Máte nějakou osvědčenou? Měla by asi vydržet nějakou teplotu a asi by měla mýt vyšší hustotu. Jen tak přemýšlím, aby tou odstředivou silou neslezla. Díky moc za rady
Uživatelský avatar
Zappy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 03 čer 2009, 13:07
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250-2001

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod MP » 01 dub 2010, 19:35

Čau. když jsem měl Majesty tak jsem válečky lehce potřel vazelinou co se dává do homokinetickejch kloubů ... koupil jsem ten pytlík za cca 30 Kč co je jako náplň jednoho kloubu .
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Paja.oni » 08 dub 2010, 17:19

Tak do varouše vazelíny tak akorát,protože pomazaný válečky se fakt neosvědčily pak dopadnou stejně jako někde výše na forku foto.Používám klasicky standartně LV 2-3 funguje od -30 do +130 což je pecka.Tak nevim suchý varec životnosti válečků moc nepřidá.
ALEA JACTA EST
Uživatelský avatar
Paja.oni

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 152
Registrován: 27 pro 2007, 02:23
Bydliště: Česká Lipa
Skútr / moto: Kawasaki ZZR 1100,JONWAY Explorer 125
Tuning / úpravy: NIC to STAČIT

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Zappy » 11 dub 2010, 22:06

Zdravím, mám jeden nepatrný dotaz. Jakou mají mít váhu originál válečky do variátoru? Na různých stránkách jsem se dočetl rozdílné váhy. Díky moc za odpověď
Uživatelský avatar
Zappy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 03 čer 2009, 13:07
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250-2001

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod rof-pisek » 12 dub 2010, 05:04

Přítelkyně mi řekla, ať koukám koupit pořádného skútra. Zalovil jsem na netu... a mám favoritku - majesty 250. už jsem na ní jel kousek, prostorově super, od nuly do 50 táhla poměrně pěkně, i když měla najeto ďabec víc km (43k)...
chci se zeptat na vaše zkušenosti s provozem většinou ve městě, občas výlet cca 200km... stačí 250 nebo mám koukat na 400?? a jak to vlastně papá? díky za reakce a rady. doufám, že už brzo budu patřit mezi šťastné majitele tohohle stroje...:)
přišel jsem. sedl jsem. nastartoval jsem. odjel jsem. boural jsem. a jezdím dál. AVE jáááááá :)))))
ICQ 209712473
Uživatelský avatar
rof-pisek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 93
Registrován: 12 dub 2010, 04:58
Skútr / moto: Yamaha Tmax 500
Tuning / úpravy: nou tjuning, only základ :)

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod Paja.oni » 12 dub 2010, 06:22

Zappy píše:Zdravím, mám jeden nepatrný dotaz. Jakou mají mít váhu originál válečky do variátoru? Na různých stránkách jsem se dočetl rozdílné váhy. Díky moc za odpověď

Volba je samozřejmě na tobě,jak to naladíš,ale mám pocit,že origo 14g

rof-pisek:
Záleží co od toho čekáš.Spotřeba se různí,ale většinou od těch 3,5-4,5 záleží jak je to vyběhaný(hlavně po italech :? )Já osobně po nižší střední GO mám do 4l/100km.Ale jestli jste těžší váhy tak 250 ve dvou a bágly nic moc na dálky,do města a prskačky bomba.Jinak to 400 nevim,nevim,možná na ty dálky už 500 a výše,ale to je jen můj názor.Možná se někdo vyjádří jináč.Takže prskačky Scoot a dálky RF,ale jak říkám je to jen můj názor.
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 říj 2013, 16:04, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
ALEA JACTA EST
Uživatelský avatar
Paja.oni

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 152
Registrován: 27 pro 2007, 02:23
Bydliště: Česká Lipa
Skútr / moto: Kawasaki ZZR 1100,JONWAY Explorer 125
Tuning / úpravy: NIC to STAČIT

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod rof-pisek » 12 dub 2010, 06:50

Mno jak jsem zjistil, sehnat majestynu s relativně malým projezdem km (cca 20 000) je celkem problém. Koukal jsem na stránky italské a německé, všude projezd nad 40 000km, pokud to není vyloženě něco novější, kam se ale zatím nedostávám finančně.:( Tady maj téměř všechny skútry projezd 20-28000km, asi nějaká časoprostorová brána.. :)
Já mám 110kg, přítulkyně 50kg, takže průměrná váha ve finále. :) Čekám spotřebu kolem 3.5 litru, nechci jezdit za 5, to jezdí moje HDi... :)
přišel jsem. sedl jsem. nastartoval jsem. odjel jsem. boural jsem. a jezdím dál. AVE jáááááá :)))))
ICQ 209712473
Uživatelský avatar
rof-pisek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 93
Registrován: 12 dub 2010, 04:58
Skútr / moto: Yamaha Tmax 500
Tuning / úpravy: nou tjuning, only základ :)

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy,udrzba,navod

Příspěvekod pariz.martin » 12 dub 2010, 07:14

Tak pokud ti stačí spotřeba jako u mě do 4l výměna oleje po 3000km a cestovní rychlost do 110km/h, tak nevidím problém. Město problém není, ale počítej s tím, ža po přesednutí zpátky na malý obsahy, se budeš cítit jako na kole co se váhy týče :D . Dálky se s tím dají taky jezdit a pro srovnání, já mám 100 a přítelkyně kolem 53 kg.
Jednou jsem slyšel, že se má stát pevně na zemi. Doplňuji jen několika slovami, že je to nejlepší při nulové rychlosti
Uživatelský avatar
pariz.martin

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 79
Registrován: 30 dub 2008, 12:00
Bydliště: Litoměřice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 250 DX - 1999
Tuning / úpravy: variátor J-Costa

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků