11 čer 2009, 00:23
11 čer 2009, 06:05
11 čer 2009, 06:18
11 čer 2009, 08:39
11 čer 2009, 09:20
11 čer 2009, 11:33
11 čer 2009, 14:10
12 čer 2009, 23:08
12 čer 2009, 23:28
13 čer 2009, 07:30
17 čer 2009, 14:54
18 čer 2009, 20:30
19 čer 2009, 12:53
19 čer 2009, 18:31
ESO RIMER píše:psal jsem to nekolikrát a dnes jsem to řikal i parisoj s orig.varcem mě to jelo 125 ted mě jednou oblízlo 150 ale 140 to jede ale musíš to rozjed 120 není problé to je moje cestovní rychlost a po upravě mě to točí při 120km 7700ot.
a není tam nic krom varce žádnej dlouhej převod a odpovím ti na další otázku proč to tak mají v serii j-costu vytočený protože to je racing variátor to tady jěště někomu pořád nedochází
pouze je to jiná konstrukce zeptej se kolik to točí na minarelli atd.
24 čer 2009, 17:10
Zappy píše:pariz.martin píše:Zappy: poslouchej, čím a jak si to měřil já si na dobíjení stěžovat nemůžu jezdím od loňskýho května a baterka drží pořád. Jinak problém by teoreticky mohl být i v tý baterce......
Ahoj. Meril jsem to multimetrem na volnobeh se zapnutymi svetly, to davalo kolem 12,5v a potom v otackach a vysplhalo se to na max neco pres 13v. Mohlo by to byt i baterkou. Nikdo nevi jak je stara. Rikal jsem si jestli nebude spatny regulator, ale tam se nema moc co kazit. Koupil jsem si jeste sprej na kontakty, tak musim prostriknout vsechny spojky a uvidi se. Snad to nebude nic hrozneho.