takže jsem tu zas a znovu k variátoru j costa proběhla úprava kterou popíšu asi stejně jako jsem tu popisoval rozborku přední vidle.
Takže přeskočím rozebrání a složení variátoru jako celku a začneme tím že máme před sebou ten nový variátor. Šlo mi o to že s jejich nastavení jsem musel jet asi na třetinu plynu abych se vůbec pohnul, to znamená, že jsem potřeboval těžší špalíky. A jelikož nové stojí 1250,- vyřešil jsem to jinak. Potřeba bylo 12 čtvercových 10g závažíček těch co se lepí na hliníkový disky, raznice s průměrem 15mm (špalíky mají 16). Jistě chápete kam mířím. ze závažíček se vyrobili kolečka ty jsem přilepil zespodu na ty špalíky a jen to všechno sesadil. Světe div se já se trefil na volnoběh se zadní kolo netočí (při zahřátým motoru) a stačí se jen dotknout plynu a začíná zabírat jako seriová. Zatím to mám ozkoušené jen na cca 7km a dokonce je i cítit ale jen lehké brždění. Závažíčka jsou z olova které doufám nepoškrábe tělo variátoru, ale přesto nedoporučuju tuto úpravu hlavně z důvodu neozkoušenosti.
Kdybych mohl vrátit čas tak bych si vybral variátor Mallosi který přenáší točivý moment stejně jako vnější řemenice.
no jak ti na to odpovědět já ti ani nevím ono je to úplně něco jinýho, jede to a jede to hezky, jenže já neřešil zrychlení já prostě jen chtěl vyměnit varec a pokud možno značkovej aby něco vydržel
a co se týče těch válečků tak to by ses muse domluvit s nima rozhodně by to za úvahu a jeden telefon stálo
Jednou jsem slyšel, že se má stát pevně na zemi. Doplňuji jen několika slovami, že je to nejlepší při nulové rychlosti