no dejme tom že jsem řešil náhradu za 17 imbus a pak za 19 imbus dlouhou 25cm.
Řešení bylo jednoduchý a levný jeden šroub M10 a dvě matky M10, Pomocí toho se dá povolit ta zátka ještě na skutru.
Následuje vylití oleje.
no a pak se veme závitová tyč M12x250, na každej konec se našroubujou dvě matky (na klíč 19) dotáhnou se proti sobě jeden konec se upne do svěráku, druhej se nasadí do tý trubyčky v tlumiči a imbusem tuším že 8ičkou se povolí ten spodní imbus.
zevnitř vypadne váleček a druhá pružina.
pak už to bude chtít trochu hrubý síly a vytrhnout pístnici z toho válce protože pod guferem je ještě vymezovací kroužek.
Toť vše pak vyčistit složit a zaplavit novým olejem
jinak když si čtu ten příspěvek mr. dr.snake tak mi je jasný že to vživotě nerozebíral protože si to představuje jak hurvínek válku
Jednou jsem slyšel, že se má stát pevně na zemi. Doplňuji jen několika slovami, že je to nejlepší při nulové rychlosti