Diskuze o skútrech větších objemů.
07 kvě 2017, 09:35
Má špatná angličtina to asi špatně vyčetla z manuálu. Každopádně ho tam dávám, ale jen sem se chtěl ujistit že neškodí ve čtyřtaktu. Stejně jsou benzinky "MOL" kde by měli být ve standartu. Díky za info
07 kvě 2017, 10:48
Tak oni síce deklarujú že aditíva dávajú v štandarte ale ako vieme pridávajú v štandarte biozložky ktoré spôsobujú že sa zalepia na dôležitých súčiastkách. Motor v aute sa ešte s tými 4 valcami vie s tým vysporiadať ale náš jeden válec má s tým problém.
A to že tam neraz pridávajú vodu alebo lacné pumpy nakupujú benzíny z poslednej dodávky z nádrží kde už nie sú plnohodnotné je bežné.
07 kvě 2017, 11:15
Oni sice deklarujů ... koho máš na mysli? To je značka od značky. Sprostý Natural 95 splňuje normu a žádná aditiva neobsahuje.
Třeba Benzina kdysi Natural aditivovala, pak přestala a teď je zase nějaká změna.
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/benzina-prestava-prodavat-natural-95-novy-benzin-uz-nema-zau/r~bdf28b44fea711e6bc17002590604f2e/Tu aditivaci je třeba rozlišovat, k čemu je dobrá. Pokud řekneš "aditivace" ... neřekl nic konkrétního. *** zvýšení oktanového čísla, mazací přísada, čistící přísady, přísady ke snížení negativních vlastností biosložky, přísada k odstranění vody z benzínu, antikorozní přísady.
Já osobně "mám rád" všechny přísady snad s vyjímkou zvýšení oktanového čísla. Nejraději mám mazací přísady, protože mám pocit, že jsou prospěšné pro motory s vysokou pístovou rychlostí (Downtown 125).
Pokud budeme mluvit o čistících přísadách s odpůrcem aditivace, ty stačí použít občas.
Naposledy upravil
JardaB dne 07 kvě 2017, 21:35, celkově upraveno 1
07 kvě 2017, 20:24
JardaB píše:[u]Oni sice deklarujů ... koho máš na mysli?
Všetky spoločnosti sa hrdia tým že benzíny aditívujú ale špecifikujú to iba suchým "budete mať čistý motor" "nebudete mať usadeniny" či nebude motor skorodovaný" konkrétne aditíva nespomínajú, je to ich know how. Takže môžeme mať chrobáka v hlave a potom placebo efekt že nám to lepšie ide
07 kvě 2017, 20:32
Ja aditívum nedávam.Rád by som ,keby ste poradili aké používate a máte odskúšané.Nerád čítam tie mini návody,lebo nenosím so sebou lupu.
07 kvě 2017, 20:35
https://jaknaauto.cz/Produkty/AKCE-C377 ... 00ml-P186/Výhodou na VIF je že neškodí keď sa to predávkuje k pomeru s benzínom čo pri tankovaní na pumpe niekedy v snahe natankovať čo najviac hrozí.
07 kvě 2017, 21:40
Dík forester,skúsim zohnať a vyskúšam.Chodím večšinou na rovnakú pompu.Tankujem aj inde a občas pozorujem kolísavé volnobezné otáčky.V lete chcem ísť na Duklu a bude sa tankovať kde sa dá,takže sa to zíde.Chystám sa aj do Rožnova,už mám v práci nahlásené voľno.Minulý rok mi to nevyšlo,lebo som mal rozobratý motor.No 1820km,ako ty,asi nedám.
07 kvě 2017, 22:13
A presne tie volnobežné otáčky sa ustálili prestali kolísať po dávkovaní VIFu.Vyskúšaj.
Doporučuje to aj 99 zo 100 zubných lekárov
Duklu sme pred 2 rokmi pri ceste do Polska vynechali pre zmenu trasy do Wieliczky.
Tie km sú exrém ale nie je to také strašné a dá sa to zvládnuť.Ja mám výhodu že som zvyknutý z auta,kde som sedával hodiny a hodiny
Naposledy upravil
forester dne 08 kvě 2017, 07:37, celkově upraveno 1
07 kvě 2017, 22:24
Tiež sa živím guľatou lopatou,takže by to prdel vydržala,ale Majda už má čo to za sebou.VIF vyskúšam,nech má Majda zdravé zuby,Ale 400 - 500 km viem dať na šupa,len je teraz nejak málo času.
08 kvě 2017, 09:19
Přesně tyhle aditiva jsem myslel. viz Forester.
15 kvě 2017, 22:33
Dnes som kupil VIF podľa Foresterovej rady.Cestou späť som tankoval na OMW.Dal som tam benzín s nejakou prísadou proti korózii.Šiel domov,potom do práce a večer keď som šiel z práce a natočil motor,tak na moje počudovanie mi išiel studený motor vo velmi pravidelných otáčkach.To sa mu pred tým moc nestávalo.Ono na tých prísadách fakt niečo bude a to som ešte nedal ani VIF.
16 kvě 2017, 06:55
Také mě napadlo do Leonarda 250 (stejný motor jako majesty) nalejt aditiva,konkrétně vif aditiv benzín. Bohužel nemůžu tak chválit,motor od té doby měl nepravidelný chod motoru, nedržel otáčky ani za studena ani za tepla a dokonce několikrát i chcípl. Takhle jsem to udělal 2x a pokaždé to samý. Tak buď mám v karburátoru takový bordel,že ani vif nepomůže,nebo motor prostě nesnese dodatečné aditiva. Takový zkušenosti s vifem mám na všem co má karburátor.Je jedno jestli auto nebo moto. Na stříkačce nikdy žádný problém,ani žádný rozdíl v chování motoru. Toť moje zkušenosti s aditivy.
16 kvě 2017, 23:05
Dnes jsem koupil a hned nalil Vif do benzinu, tak uvidíme. Vzhledem k tomu, že mi nefunguje stále sytič, uvidíme, co to udělá:)
17 kvě 2017, 16:29
LukyK: Co se týká toho sytiče, tak jsem koukal na skůtry Malšice a prodávaj tam sady ručních sytičů. Možná by to stálo za optání.
19 kvě 2017, 11:26
Díky za typ, já už sytič koupil přímo v Yamaze, tak snad jim to v servisu půjde, protože když jsem to zkoušel měnit já, nebyl jsem sto to dát do kupy, aby to šlo
-- 19 kvě 2017, 11:26 --
Díky za typ, já už sytič koupil přímo v Yamaze, tak snad jim to v servisu půjde, protože když jsem to zkoušel měnit já, nebyl jsem sto to dát do kupy, aby to šlo