od srnka1010 » 12 dub 2017, 21:05
Díky josuk,snažil som sa to zmerať a tá vrchná matka je o pár mm väčšia,takže musí ísť prvá.Je tam dost tesno.Musím vyrobit nejaký klúč na povolenie tej matky.Snáď nebude treba dať dolu celý predný plast.
18.4. edit:
Tak som sa dnes pustil do tých tlmičov.Hlásili špatné počasie (zatiaľ im to moc nevychádza).Tu je popis ak to niekomu pomôže.Prvý tlmič mi dal trocha zabrať s povolením tej vrchnej matky.Potom som zistil,že treba povoliť tie dve skrutky na okuliari,pridržať kľúčom tú vrchnú matku a rukou tlmič vykrútiť.No a o takéto finty mi šlo,keď som sa pýtal.Zasa som sa niečo naučil.Z tlmičov som vytiahol strunu a vylial čierny maglajz,čo mal od oleja ďaleko.Vybral som prachovku,závlaču a gufero nešlo von,tak som musel povoliť tú spodnú vypúšťaciu skrutku.Na pridržanie matky vo vnútri tlmiča treba dlhý inbusový klúč č.19 a ten som nemal.Použil som kolovú skrutku na ktorú som dal kolovú matku,ktorú som dotiahol a na pridržanie matky dnu v tlmiči, super inbus.Tú skrutku som nasunul do tlmiča a 8kou inbusom šla vypúšťacia skrutka super povoliť. Niekoľo krát som trhol hladkou vidlou a bolo vonku aj gufero.Vyčistil som,zmontoval späť.Pod guferom ide plochá podložka,pod ňou je tesniaca trubka,ktorú je lepšie jemne naraziť do spodnej vidle.Lepšie ide nasadiť gufero. Zaistiť,nasadiť prachovku,naliať olej,nasadiť strunu.Pridržať tú vrchnú matku,nasadiť do okuliara,stlačiť,dotiahnuť rukou vidlu na doraz,natočit správnym smerom a dotiahnuť tie dve skrutky.Zmákol som to cca za 2hodiny.Bol som sa previesť len okolo baráku a je to rozdiel.Už sa mi to nezhupne až na doraz keď zabrzdím.Dám potom vedieť ako sa to chová za jazdy.
Naposledy upravil
srnka1010 dne 18 dub 2017, 12:52, celkově upraveno 1