od larva » 07 dub 2017, 19:35
Co se týká těch hodin, tak začni tím, že si změříš jestli do nic jde proud . Chce to rozebrat a dostat se ke konekrorů displeje. Potom proměřit voltmetrem.Může to bejt třeba zaoxidovanej konektor. U starších strojů to není nic neobvyklého. Je dobrý to projít a postříkat elektro kontakt sprejem. Co se týká toho chlazení, tak k tomu by se tady měl vyjádřit někdo , se stejným ročníkem jako máš ty. Ale kolísání teploměru je normální. Aby jsi měla jistotu, že se ti v koloně nepřehřeje, tak vyzkoušej jestli ti spíná ventilátor chladiče. Otázkou je jestli to má skutečně 47tis.km. Ale pro začátek nech zkontrolovat řemen , , variátor a spojku. A pravidelně konroluj spotřebu oleje v motoru. Tím myslím, že zhruba každých 200km se podíváš kolik oleje ubylo na měrce. Je to jen pro začátek potom kontoluj třeba po 500km.
Maxon Matador 125,7800km, Yamaha Majesty 250, 33000km