Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

08 pro 2014, 19:43

Ahoj žere mi to olej tak se chci zeptat zda tu někdo měnil pístní kroužky motor mám na ponku ale co dál netuším.

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

08 pro 2014, 23:25

Já jsem měl ten samej problém, tak jsem nechal dělat výbrus s tim souvisí i ojnice a klika.

-- 8. 12. 2014 22:26 --

Já jsem měl ten samej problém, tak jsem nechal dělat výbrus s tim souvisí i ojnice a klika.

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

09 pro 2014, 18:35

No v servisu to měli venku válec výbrus nepotřeboval tak udělali jen lapování ? .. ale kroužky asi nechaly takže bych je chtěl vyměnit a snad bude klid.

[Vymazáno]

09 pro 2014, 18:35

Tento příspěvek již byl smazán kým Dave Krčmik v 09 pro 2014, 18:38.

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

25 led 2015, 17:31

Ahoj,
Kde bych mohl zakoupit zadní kotouč na můj skutr Yamaha Majesty 250 r.v. 2000 . Klidně stačí nějaká druhovýroba .
Díky Radek

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

25 led 2015, 17:40

zkus třeba http://www.scootland.cz

-- 25. 1. 2015 16:41 --

zkus třeba www.scootland.cz

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

25 led 2015, 20:41

http://www.zbozi.cz/hledani/?q=brzdov%C ... nt=nabidky

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

07 kvě 2015, 14:19

Dobrý den,
stal jsem se taky šťastným majitelem Majdy je to 250dx r.v.99. Bohužel mi začala strašně špatně startovat. Když dám novou (nebo vypucovanou a nahřátou) svíčku, tak chytne na drc, ale hned další start je utrpení. Musím trápit startér a nakonec po cca 10 pokusu, kdy to zkouším nastartovat s plynem chytne. Po vyndání je svíčka mokrá a trochu začernalá, vzduchový filtr je vypranej. Karbec je seštelovanej, když chytne, tak přede jak kotě. Netušíte proč to dělá? Co používáte za svíčku, já tam mám NGK? Jinak Majda bude mít dost nalítáno, koupil jsem ji za 14 tyček (tacho 21000 :D ), ale kompresi má skvělou a když už ji nakopnu, tak jede jako čert.
Budu rád za jakoukoli poznámku.
Ať se daří.

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

07 kvě 2015, 14:22

NGK jsou zmetky co se týče Majdy...dává se Denso.Taky jsem vyměnil novou NGK za starou Denso a na jaře jsem měnil zpět starou za novou :?

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

07 kvě 2015, 15:08

Budeš mít špatný gufera na ventilech.Při studeným startu ti to natáhne olej a svíčka přestane pálit.

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

11 kvě 2015, 11:56

Ahoj,
díky mistři. Denso vyzkouším, ale taky jsem podezírám ty gufera. No tak holt půjde holka pod nůž a uvidí se.
Majte sa.

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

12 kvě 2015, 13:34

Myslel jsem, že začnu tou svíčkou, jestli to není jenom tím, ale včera jsem to ještě projížděl a už po nastartování mi z výfuku (z té malé dírky v nejnižším bodě výfuku) vyteklo docela dost vody. Tak jsem ji testnul a byla sladká, takže asi z chladiče. Po projížďce jsem povolil víčko na dolévání chl. kap. a jen to zabublalo. Dolil jsem tam cca 200ml. Takže asi i těsnění pod hlavou. Prostě se motor bude muset ven :(
Až budu vědět více napíšu co s tím bylo.
Zatím a ať vám to jezdí bez poruch.

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

12 kvě 2015, 15:09

Když budeš sundavat hlavu, nemusíš vyndavat motor.Ale ty guferka si vyměň.

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

15 čer 2015, 12:35

Ahoj
Pročetl jsem celé vlákno a zjistil že co zhruba 20 stránek se skoro vše opakuje :-D
Jen jedna informace v něm není.
Pár lidí psalo že budou zkoušet kluzáky Dr.Pulley , ale nikde tu není info že je tam někdo má a případně jaké.
Jde mi o Majesty DX.
Jestli je někdo používáte tak napište prosím poznatky.
A ještě nebyla by tu nějaká dobrá duše co vlastní DXko 99-00 s kotoučem , co by mi ofotila zadní stranu velkého TP.
Ať nemám problémy na dovozové STK že jim náhodou chybí nějaký údaj.
Předem díky Jirka
widra1@atlas.cz

Re: Yamaha Majesty 250 - Tipy, údržba, návod

22 čer 2015, 11:15

majaweb.jpg
Ahoj všichni. Widra1 - máš nový mail.
Píši jak jsem slíbil. O víkendu jsem se konečně dostal na ten motor. Koupil jsem sadu těsnění a všechno to s kamarádem vyměnil.
Ano pro tuto operaci není potřeba vyndavat motor.
Chvíli jsme se zasekly na vahadlech vačky, které jsou tam snad nalisované napevno. Nešli vyndat. Naštěstí ty ventily jdou ven i bez nich. Výfukový ventil zakarbonovanej jako kráva, sací celkem ušel takže jsme je oba očistily a zabrousili. Vyměnili jsme gufera a namontovali ventily zpátky (to bylo v garážových podmínkách značně výživné, ale nakonec jsme si udělali cca 3m páku :) a pak už to šlo). Ty gufera byly pěkně vylágrovaný, pouhým okem bylo poznat, že to netěsnilo.
Když už jsme to měli takhle rozhozený, tak šel ven válec, kterej už má taky nejlepší léta za sebou, ale snad ještě chvíli poslouží. No a hlavně tam byl píst namontovanej obráceně (šipkou nahoru), což tomu válci moc nepřidalo. Tak jsme ho otočili, všechno vyčistili a složili dohromady. Pak jsem to ještě v půl druhé ráno projížděl, až tak jsem se těšil až bude opravená :D
Od té doby motor startuje na drc. Suma sumárum jsme na tom strávili 5 - 6 hod. Tak teď snad bude chvíli jenom jezdil a dělat radost. Pro dokreslení obrázku přikládám fotku složené a očištěné hlavy. Ten skůtr bude mít okolo 80tis nalítáno, ale třeba vačka je jak nová, takže Yamaha docela držák. Majte sa a ať vám to jezdí!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Odeslat odpověď