majaweb.jpg
Ahoj všichni. Widra1 - máš nový mail.
Píši jak jsem slíbil. O víkendu jsem se konečně dostal na ten motor. Koupil jsem sadu těsnění a všechno to s kamarádem vyměnil.
Ano pro tuto operaci není potřeba vyndavat motor.
Chvíli jsme se zasekly na vahadlech vačky, které jsou tam snad nalisované napevno. Nešli vyndat. Naštěstí ty ventily jdou ven i bez nich. Výfukový ventil zakarbonovanej jako kráva, sací celkem ušel takže jsme je oba očistily a zabrousili. Vyměnili jsme gufera a namontovali ventily zpátky (to bylo v garážových podmínkách značně výživné, ale nakonec jsme si udělali cca 3m páku
a pak už to šlo). Ty gufera byly pěkně vylágrovaný, pouhým okem bylo poznat, že to netěsnilo.
Když už jsme to měli takhle rozhozený, tak šel ven válec, kterej už má taky nejlepší léta za sebou, ale snad ještě chvíli poslouží. No a hlavně tam byl píst namontovanej obráceně (šipkou nahoru), což tomu válci moc nepřidalo. Tak jsme ho otočili, všechno vyčistili a složili dohromady. Pak jsem to ještě v půl druhé ráno projížděl, až tak jsem se těšil až bude opravená
Od té doby motor startuje na drc. Suma sumárum jsme na tom strávili 5 - 6 hod. Tak teď snad bude chvíli jenom jezdil a dělat radost. Pro dokreslení obrázku přikládám fotku složené a očištěné hlavy. Ten skůtr bude mít okolo 80tis nalítáno, ale třeba vačka je jak nová, takže Yamaha docela držák. Majte sa a ať vám to jezdí!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.