Diskuze o skútrech větších objemů.
21 srp 2014, 11:43
Jojo,Trabuk má pravdu,3,5mm brzdy.Jinak mě to bralo 2dcl oleje na 100km a musel se udělat výbrus.Ty vibrace jsem měl taky a stačilo vyčistit spojkový hrnec a osmirkovat lehce obložení.
25 srp 2014, 15:51
Zdravím všechny. Obracím se s dotazem.Nevíte náhodou někdo jaké má mít označení regulátor dobíjení na majesty 250? Protože mi začalo dobíjení zlobit, tak jsem ho vymontoval a je označen SH 678-11.Mne teď zajímá, že regulátor má 6 vývodů ale kabelů k němu vede jen 5. Tak přemýšlím zda je to jen dáno univerzálností nebo zda sem nepatří jiný regulátor.
Kdyby náhodou se někdo chtěl zbavit funkčního regulátoru rád ho odkoupím.
25 srp 2014, 16:07
Já tam měl SH640D-12.Tam je konektorů pět. Novej jsem kupoval na
http://www.ignitech.cz , kde ti udělají podle typu moto.Stál mě asi 2500Kč.
-- 25. 8. 2014 16:08 --
Já tam měl SH640D-12.Tam je konektorů pět. Novej jsem kupoval na
http://www.ignitech.cz , kde ti udělají podle typu moto.Stál mě asi 2500Kč.
25 srp 2014, 17:57
Ja tam origo nemam....predelal jsem konektor ( mel jiny tvar, z nejaky Yamahy 250) a funguje dokonale...tri bily draty altik a +-
25 srp 2014, 18:44
Ještě drobnost.Nejdřív si proměř jestli je to skutečně regler,taky může bejt v čoudu altík.Tady je návod
http://motoride.sk/c/418/testovaci-diag ... terii.html
26 srp 2014, 10:23
Jo. Vše jsem samozřejmě proměřil a protože je vše v pořádku šel jsem zkontrolovat regulátor. Asi je celý problém v něm protože zezadu co je zalitý je vidět že se hřál a je tam prasklina.
29 srp 2014, 09:21
Zdravím.
Mám 2 dotazy týkající se dobíjení:
1) Co si pamatuji, tak jsem měl na displeji napětí 14,2 V. Teď po výměně regulátoru je na displeji hodnota 13,8 V. V manuálu se píše, že by se napětí mělo pohybovat mezi 14,1 - 14,9 V.
2) Z manualu jsem se dozvěděl, že by se na displeji mělo objevovat hlášení o nízkém nebo vysokém napětí. Mně se ale žádné hlášení neobjevilo ani v okamžiku kdy jsem měl napětí 8,9V.
Zde překlad z googlu:
Pokud se na displeji zobrazuje napětí "LO" nebo
"HI", tam může být problém s obvodem
nabíjení baterie nebo květnu baterie
být vadný. Pokud se na displeji zobrazí hlas
"LO" nebo "HI", zkontrolujte, zda nebo opravy
skútr z dealera Yamaha
29 srp 2014, 21:16
Změř napětí na baterce při zapnutejch světlech a zvýšených otáčkách.Mělo by se trvale držet zhruba mezi 13,5-14.5V.Pak je to OK.
30 srp 2014, 07:47
Samo, že tyhle hodnoty jsou při nastartovaným motoru....
13 zář 2014, 18:57
Zdravím všechny.Kde mám hledat čidlo teploty vody?Přestalo to ukazovat a nechci strávit půl dne hledáním.Dík
13 zář 2014, 20:23
Na karburátoru u sitiče takový jednokolíkový kontakt...kolikrát stačí jen vysunout, očistit a stříknout kontaktolem....nemusí se nic rozebírat, když si k tomu lehneš, tak to je vidět
14 zář 2014, 15:48
Zdar kluci, co všechno může zapříčinit ztrátu motorového oleje? Nikde neteče,nekape, motor nekouří a dolévám 1L na 1000Km. Koukali jsme s Trabukem a vypadá to dle spojky a variátoru, že by skutečně těch 35000km mohla mít najeto. Tak si nechci připustit, že je potřeba výbrus. Nějaký simerink nebo tak něco?
14 zář 2014, 18:29
Na tom kolik to ma najeto vubec nezalezi.
Tyhle motory jsou specificky tim ze zerou olej a ze nemaji filtr ale jen sitko. Tzn staci aby nekdo pred tebou nemenil olej a je po nem. Jedina moznost co by to mohlo jeste delat jsou simerinky na ventilech.
-- 14. 9. 2014 18:30 --
Na tom kolik to ma najeto vubec nezalezi.
Tyhle motory jsou specificky tim ze zerou olej a ze nemaji filtr ale jen sitko. Tzn staci aby nekdo pred tebou nemenil olej a je po nem. Jedina moznost co by to mohlo jeste delat jsou simerinky na ventilech.
14 zář 2014, 20:13
Simerinky na ventilech jsem si nechal dělat ,ty způsobovali,že mi při studeným startu svíčka přestala dávat jiskru.Zčernala a bylo po ní.Kdyby si je měnil počítej i s novým těsněním pod hlavu.Olej si to bere pořád stejně asi 1.5dcl na 400km.Nech si změřit tlak ve válci.Nechci tě děsit ale jestli ti to bere 1dcl na 100km,tak tě výbrus asi nemine.Mimochodem jakou diagnozu ti sdělil Trabuk?
14 zář 2014, 20:40
Jojo,já měl stejný problém,nekapal,nečoudilo to a žradlo 2dcl na 100km,skončilo to výbrusem.