od Mr.Voza » 03 črc 2014, 10:06
TUNER: Já si na to nestěžuju, jen porovnávám s jinejma strojema se stejným motorem, jestli je to v normě. Ta maximálka mě stačí, stejně jí ani nevyužiju, protože jezdím běžde 100-110 tacho, maximálně třeba chvilkově 120-130 tacho třeba při předjíždění (takže do 100 real). Při dosažení maximálky se to chvá přesně, jak popisuješ - motor se tváří, že by ještě chtěl jet, ale jako kdyby to zarazil omezovač.
Jinak mě Leoš plně vyhovuje a tak nějak z něj mám pocit, že je to svejma vlastnostma konečně skůtr, kterej jsem hledal. Vím, že tenhle motor papá olej víc než třeba Piaggia, jen mě zajímá, jestli je tahle spotřeba oleje ještě v normě, nebo jestli už by to chtělo do budoucna začít přemejšlet o výbrusu. Kupoval jsem 15 let starej stroj, takže s občasnejma opravama a výměnou "spotřebního materiálu" jsem samozřejmě počítal.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP