Diskuze o skútrech větších objemů.
04 bře 2014, 23:05
Díky za odpověď. Už mám ze scootlandu objednanou novou. Ještě pozoruju zmenšení maximálky ze 120 km/h na 110 km/h a to v delším čase. Podotýkám že mám nový řemen a "novou" použitou polořemenici. původní řemen měl 21 mm, nový má 23 mm, na délku stejný. Zkoušel jsem tedy dát starý řemen, polořemenici a maximálka na 110. Klesnutí maximálky připisuju právě membráně. Doufám že nevyhodím 2 K z vokna.
04 bře 2014, 23:43
Jestli ti spadla jehla (neměla by) tak v tom mohl být problém. Taky se ta barva mohla dostat do karbece. Vyčistit a uvidíš jak to pojede s novou membránou. Pak kdyžtak napiš...
PS: jakou délku řemene máš? 871mm?
05 bře 2014, 00:15
délku mám 853 mm. Jehla je jakoby ohlá. Z membrány vychází křivě, není rovně, ale to snad nic nebude. Zítra vytáhnu karb. a vyčistím. Budu to dělat prvně, tak doufám že neudělám víc škody jak užitku
05 bře 2014, 00:52
larva píše:Zdravím.Loni jsem řešil přebíjení baterky a tedˇ se zdá,že nedobíjí.Měřil jsem to pod plynem 13,7V bez světel a 12.4V při světlech.Což se mi zdá málo.V el.se zrovna moc nevyznám.Dík za rady.
To larva: Ahoj, když mi odešel regulátor, tak mi hodně pomohl tento zkušební diagram :
http://motoride.sk/c/418/testovaci-diag ... terii.html
05 bře 2014, 01:31
Dík za rady.Je mi jasný,že s tím doma asi nic moc nepodělám a rozhodně se nebudu pouštět do neodbornejch akcí.Ten zkušební diagram asi nedám,takže si radši zamáznu servis ,než to dělat systémem pokus omyl.
05 bře 2014, 09:23
Do servisu je to zbytečný a ten diagram je super. Dělěj to krok po kroku (je to polopatické). Když to budeš proměřovat, tak nemůžeš nic zkazit. Mimochodem, Mirsil díky, nemohl jsem ten diagram najít.
pajaskutr: jehla musí být rovná, ne zohýbaná. Když je rovná a jen se trochu hýbe, nevadí. Po zandání musí sedět ve své dírce
05 bře 2014, 10:26
proboha prostě kup novou membránu a bude ti to zase jezdit.vždyť sem ti to už psal. buď se zeptej rovnou kluků tady na foru (stejne ti řeknou to samí) a nebo mě neotravuj
jehla vycházy z 95% šoupat křivě je to jenom o tom ja se tam domáčkne stejne potom chodí v tom tunelu.
05 bře 2014, 15:05
víc hlav víc info:)... Už jsem to udělal podle tebe . Koupil jsem membranu. Možná někdo měl stejnej problém tak se ptám
. Nebo to může někomu dobudoucna pomoct.
)
07 bře 2014, 00:00
Tak jsem proměřoval to dobíjení podle návodu(jo ,díky za něj) ono to tak složitý není,jen se neděsit a trochu se soustředit a dospěl jsem k závěru,že odešel regulátor dobíjení.Pro jistotu jsem to ještě konzultoval se servisákem co u nás dělá motorky a ten mi to potvrdil.Ale na druhou stranu mi moc nedoporučoval origo díly,na několika motorkách mu za chvíli odešly.Tyhle el.díly bere na
www.ignitech.cz a nikdy se mu nic nevrátilo.Tak jsem si to u nich objednal stojí to 2500Kč Je to rozměrově jiný ale to se přizpůsobí.Ale dělaj i jiný vychytávky jako zapalování .řídící jednotky apod.
07 bře 2014, 07:54
Jj s ignitechen jsi udelal dobre ja tam taky nakupuju a spokojenost.
07 bře 2014, 08:54
No ná jsem koupil jetej regulátor z nějakýho Piaggia za 500Kč, jen mi kámoš předělal konektor a funguje cca 2 roky. Je fakt, že ten regulátor byl zánovní
Na ignitech se kouknu, ještě tu firmu neznám
Edit: Tak jsem kouknul a mám to za rohem v Přelouči
07 bře 2014, 12:07
No mě výměna regleru asi taky nemine
08 bře 2014, 15:46
x
Naposledy upravil
pajaSKUTR dne 04 dub 2014, 13:26, celkově upraveno 2
08 bře 2014, 15:53
Problem s prirubou jsem mel taky...vyresilo to vterinove lepidlo a bylo to v pohode jeste dalsi dva roky.pak uz nevim sla do sveta
08 bře 2014, 16:03
Napadlo mě to:). Díky, zkusím to slepit. A ta věc v karburátoru?.. Nevím jestli je to nějaká rez, nebo jen nějakej bordel. Každopádně nehtem to nešlo