Ahoj všem, mám sice Leonarda 250, ale zeptám se tady, protože do tématu o Leošovi skoro nokdo nechodí - asi jsem tady jedinej, kdo ho má, nebo co
Je to stejnej motor, jako je v Máje 250.
Už co Leoše mám (cca půl roku), tak jsem z prostoru variátoru při volnoběhu pozoroval takový kovový cinkání. Dočet jsem se tady, že to u tohohle motoru způsobujou opotřebený vodítka variátoru. Teď jsem nechal udělat takovou předsezóní udržbu - kontola variátoru, válečků, fitru, brzd apod. Mechanik zjistil, že vodítka a přítlačnej talířek jsou od sebe odlučený a maj mezi sebou cca 0,5mm vůli, takže přesně, jak jsem předpokládal. Konkrétně jsou otlučený ty perka ve tvaru "U" a přítlačnej talířek - tam kde je to spolu v kontaktu. Vzhledem k tomu, že to není žádná hrozná závada, která by znemožňovala provoz skůtra, tak jsem to zatím nechal smontovat s těmahle opotřebenejma dílama a do budoucna chci pomalu sehnat tyhle díly nový a příšte je vyměnit.
Původně jsem zamejšlel koupit origo. Koukal jsem na Partsdepot.cz a rychle jsem si to rozmyslel - talířek za 1760 + 4x vodítko za 330/ks + 4x perko vodítka za 200/ks = 3880 Kč. To se mě fakt dávat nechce. Než dávat 4000 jenom za talířek s vodítkama, tak jsem zvažoval Multivar, ale jsek jsem zjistil, ten je prodávanej bez talířku a talířek se použije původní, takže tím bych si nepomoch. Jetej talířek kupovat nechci - to je z bláta do louže. Koukal jsem po nějaký druhovýrobě a našel jsem jenom tohle za 1135 Kč.
http://www.scooter-tuning.cz/pritlacny-talirek-28Psal jsem tam a prý bude pasovat k origo vaiátoru a je to včetně vodítek. Je to výrobce Naraku.
Máte nekdo s tímhle konrétním talířkem zkušenosti? Hlavně co se týče materiálu a životnosti? Jde mě o to, abych ho nekoupil a třeba za 1000km nebyl olítanej stejně, jako ten můj originální po skoro 30.000km (podle tacho). Nebo víte kde se dá sehnat nějakej ověřenej za rozumnou cenu?
edit: Ještě tenhle jsem teď našel:
http://www.scootland.cz/zbozi/dr-pritla ... jesty-250/o 500 dražší a od výrobce DR. Nějaký reference na tyhle talířky, co se týká kvality a životnosti?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP