Diskuze o skútrech větších objemů.
23 led 2014, 22:33
Ano, jsou tam dva. Snad to budou oni. Případně napiš na partsdepot.cz a pan Hajdur určitě pomůže.
27 led 2014, 21:05
Mě to rosí taky a asi to bude těsnění pod vodní pumpou. Zkus to odmastit a pokoukej odkud se to bere. Jste šikulky
28 led 2014, 00:10
Tady to jsou ty okrouzky pod vyckama. Jeden je roztrzenej a druhej vymackanej chtel jsem je vymenit az budu delat ventyly ale k tomu uz nejak nedoslo.
28 led 2014, 17:48
A co je s ventilama?:D
btw. co to obnáší ta výměna "O"kroužků ?
28 led 2014, 22:41
S ventylama nic a vymenit ty okrouzky obnasi sundat ty vycka a vymenit je
29 led 2014, 00:04
Nádhera !
29 led 2014, 21:19
Zdravím všechny.Drobnej dotaz.Při výměně válečkú ve varci,mají být uloženy v čistotě a suchu,nebo se mají něčím máznout.Dík za odpovědˇ
29 led 2014, 21:49
Kdyz jsem kdysi skladal varec tak jsem lehce namazal.uz byl duvod to ze v sade od malossi byla tuba s vazelinkou..pockej na dalsi tip
za me namazat
29 led 2014, 21:50
Já je mažu takovým mazáním co mi přišlo od Malossi s variátorem, ale postačí i lithiová vazelína nebo teflon. Válečky, vodítka a jejich dráhy jen trochu namazat...jen takový slabý film. ne aby se to v tom koupalo
Když mazání dává Malossi s variátorem, tak to mažu taky. Válečky kupuju taky Malossi, mám je tam cca 9000km a jsou netknutý (samo, že asi 2x rončně to celý rozebírám, čistím a mažu)
29 led 2014, 22:06
Dík za tipy.Nějaký doporučený mazadlo seženu v práci.Jinak pro Trabuka:koukal jsem na tvoje fotky na Majesty clubu a máš Majdu pěkně vymazlenou,fakt pěkná.
29 led 2014, 22:12
Dík, snažím se ...... jsem trochu magor
30 led 2014, 09:22
Válečky a vodítka určitě mazat. Ale přesně jak píše Trabuk - jenom lehce zamastit, ne aby tam byla milimetrová vrstva vazelíny - to by pak mohlo zamastit řemen a ten by moch klouzat.
Zaprvé se tím prodlouží jejich životnost, protože se tím sníží jejich tření - ono totiž si spousta lidí myslí, jak je psáno v různejch článcích o funkci variátoru, že se tam ty válečky odvalujou a protože jsou kulatý, tak se opotřebovávaj rovnoměrně po celým obvodu. To ale není tak úplně pravda - váleček si ve váriu najde nějaou svojí pozici a v tý pozici se šoupe nahoru a dolu a tím na něm vznikaj plošky. Namazáním se tvoření plošek znatelně zpomalí.
A zadruhý, s namazanejma válečkama se zlepší odezva na plyn a celej variátor je "pružnější". U 4T větších kubatur tenhle jev není znát, protože motor má plochou výkonovou křivku a je mu celkem fuk, jeslti má o 500 otáček míň nebo víc, ale u tuněnýho 2T motoru, kterej má výkonovou špičku v určitejch otáčkách je jezdit s namazanejma nebo nenamazanejma válečkama jako nebe a dudy.
Chce to ale jednou za čas rozdělat a vyčitit, protože vazelína na seve váže prach z řemenu. Jinak na to používám grafitovou vazelínu.
30 led 2014, 21:10
pro Mr.Voza: Velkej dík za vyčerpávající odpovědˇ.
30 led 2014, 21:40
Není zač