Diskuze o skútrech větších objemů.
17 zář 2013, 21:19
Tvrdá kontraska jen dřív ubere řemen, ale nic strašnýho, 11,5g jsou myslím origo váha dle scootlandu. Teď jsem do 2002 dával 11g a nestěčuje si
17 zář 2013, 22:07
Díky Trabuk. Objednal jsem na scootlandu Malossi 11g do tří dnů jsou tady, tak dám pak vědět jak jsem dopadl.
19 zář 2013, 22:07
Ahoj všem
Mám majesty 250 rok 1996. Do včerejšího dne jezdila dobře ale ode dneška mám o dost pomalejší rozjezdy na křižovatkách. Prostě přidám plyn a otáčky nejdou moc nahoru a z těžka se rozjíždím. Jízda po rozjetí je ale pořád dobrá maximálka stejná a průběh jízdy taky jen ty rozjezdy. Nevím čím by to mohlo být.
dík za rady
Martin
19 zář 2013, 22:18
Rozdělej variátor a spojku a zkoukni to. Jak jsou na tom válečky, řemen, pružinky, kontraska, spojkový obložení?
20 zář 2013, 17:36
Zdravím všechny.Jen skromný dotaz.Za jak dlouho po startu studeného stroje třeba v tomhle počasí jste schopni přidat plyn,potažmo odjet.U mě je to ca dvě minuty a to se mi zdá dost. Reál bych viděl někde kolem půl minuty.Dík za rady.Zdeněk.
20 zář 2013, 20:20
Trabuku Moc děkuju za tvou radu. Měl jsem totiž taky tušení že by to mohlo být ve variátoru. I když obava že jde do háje motor tady taky byla. Ale jsem úplný skůtrista začátečník a musím někdě zkouknout jak se do variátoru dostat. Na motorce jsem si dělal skoro všechno ale tohle je pro mně nový a nerad bych udělal víc škody než užitku
24 zář 2013, 22:20
Pucmelounec odjezd do pul minuty od startu.sice nestojim venku,ale v garazi je chladneji
mam najeto 46 tis...jeste jsem na ni nekoukal.na to bude cas pres zimu.Od jara co jsem ji koupil jezdim denne..
25 zář 2013, 17:37
Marťas dík za info.Zdá se ,že je problém vyřešen.Žádnej sytič,příruba ,membrána,zasr.karburátor a pod.Měl jsem to udělat hned jak jsem čistil karburátor.Přicpaná volnoběžná tryska byla žábou na prameni a to doslova. Vyndal jsem ji,prošťouchal smetákovím chlupem a bingo.pak jsem naladil karburátor dle svého nejlepšího svědomí a teď jsem velice spokojen.Chytá na ťuk ve všech teplotách a přede si jako kotě.Tak snad to někomu taky pomůže.Ahoj všem co jsou ochotni,kromě čtení ,přidat i nějaké info.a nebo radu. Zdeněk.
26 zář 2013, 07:31
Mno,takže to přece jen spadá do akce zasr**** karburátor )))
19 říj 2013, 20:12
Ahoj všem
Protože mám majesty rok 1996 a předchozí majitelé se už v ní dost vrtaly tak bych měl dotaz. Chtěl bych variátor nastavit originál a nevím jaká je originál kotrastka válečky a pružinky ve spojce. Vše už tam bylo pozměněno jednou kvuli rychlosti (ještě v německu) a potom zase kvuli rozjezdům. Upřímně řečeno já bych bral obojí ale říkají že nejlepší je nastavení originál nebo potom mallosi
19 říj 2013, 23:23
dej tam zlatej střed - 14g válečky, žlutý pružinky a kontrasku - teda pokud máš origo varec....
20 říj 2013, 02:41
dík vyzkouším . Trabuk opět nezklamal
25 říj 2013, 19:48
Mohl by mi prosím někdo pořádně popsat jak by správně měly fungovat přední tlumiče ? Když promáčknu řidítka tak se to celé zhoupne skoro až na doraz a pokud povolím tak se to vrátí ihned do původního stavu stejně rychle , třeba u auta je tam malá prodleva. To zhoupnutí a vrácení zpět je jakoby bez odporu a to se mi nezdá , nebo se pletu?
25 říj 2013, 20:51
Čau draci!Kdyby jste někdo sháněl membránu do karbíku na YP 250 od roku 2000 tak tu jednu mám.Je sice použitá ale v dobrým stavu.Já jsem kupoval sadu,protože jsem potřeboval jehlu.Nejdřív jí nabízím skalním Majdˇákům.Takže jestli má někdo zájem ,tak se ozvěte.
01 lis 2013, 15:00
Zdravím všechny.Přestala mi dobíjet Majda 250 DX.Prosím o radu kde najdu altík a regl a jak se k tomu dostanu,popřipadě jak je to pracný. Díky za rady Zdeněk.