od Mr.Voza » 06 zář 2013, 21:34
Hele, když já nevim, jestli bys těm emisím měl věřit. Moje zkušenost se Škodou 125M, kterou jsem kdysi měl - začala chcípat a nedržela volnoběh, tak jsem ladil karbec, až jsem ho tenkrát celej rozladil - podotýkám, že jsem tenkrát pořádně nevědel k čemu kterej šroub je... pak jsem měnil v karbecu komplet celou sadu těsnění a chcípání přestalo... řek jsem si, že když už je to tak rozladěný, nechám to
odborně seřídit... dojel jsem s tím taky právě na emise... tam to seřídily právě tak aby to mělo nejlepší emise... jenže se s tím pak nedalo jezdit... při prudším přidání plynu se to dusilo a kuckalo a žralo to přes 10 litrů... pak jsem někde sehnal knížku "Jak na to" a seřídil podle návodu v ní... a ejhle - kuckání přestalo a spotřeba 7 litů město a kolem 6 litrů dálka... ale hlavně, že to bylo předtím odborně seřízený na emisích

toť moje zkušenost... Sice je to auto, ale 4T a karbec je to taky...
Každopádně pak dej vědět, jestli spotřeba nějak klesla...
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP