Diskuze o skútrech větších objemů.
07 črc 2013, 10:18
A třeba si dá říct
ženy jsou někdy náladové
07 črc 2013, 10:58
Tak jsem to proměřil když to funguje a má to +- 190. Budu s sebou vozit měřák a až to udělá změřím znovu. Jedu teď po obchoďákách zkusit se hnat tu Denso, kdyžtak ji zejtra koupím v Motobikes, ale projet se každopádně jedu taky do Mejta na motardy...
07 črc 2013, 12:24
držím palce
07 črc 2013, 14:13
Tak dneka 95km bez zavady. Vsadim se, ze to bude nejaka blbost
08 črc 2013, 10:09
když jsem si majdu přivezl tak tam byla svíčka ngk dr8ea na kterou to jezdilo pěkně ale pro jistotu jsem ji vyměnil za denso x24esr-u ale změnu jsem nepoznal možná že majda tu změnu poznala.
08 črc 2013, 15:25
No je to zajímavé že to některým motorkám nevyhovuje.
Já měl s NGK šílený problém. Když bylo venku chladno, pořád se uchlastala a nedávala jiskru.
Prej je to známá věc o těchto svíčkách. Od doby co jsem začal používat Denso, jsem neměl ani jednou problém.
10 črc 2013, 23:59
Nevite nekdo jaka je predepsana minimalni komprese u majesty?
11 črc 2013, 11:10
poslední dva dny mám problém s volnoběhem chcípá to , po posledním tankování jsem najel asi 400km a pak to začalo chcípat ale jen za studena a první semafor je asi po 1km . čím by to mohlo být benzin svíčka , nechci to bezhlavě rozebírat protože se tomu vůbec nijak nezměnily jízdní vlastnosti .
11 črc 2013, 11:57
Ahoj mám problém s elektrikou, ráno sem nastartoval pak ještě jednou asi po 10 Km a pak sem jel přes 30 km a najednou mi začal zhasínat tachometr ručička padala a zas ukazovala a kilometry problikávaly, chcípnul sem to u pumpy a už to nenastartovalo baterka KO jen cvakalo relátko někde u baterky, je to dobíjením nebo to může dělat něco jiného startér nebo třeba cívka zapalování ? Díky mějte se
11 črc 2013, 12:07
Tady fakt pomůže jen to proměřit.
11 črc 2013, 12:13
Dom999: Standardní tlak ve válci je 14 bar a minimální tlak je 11,2 bar.
zdendau: to vypadá že ti odešel sytič. Bohužel abys ho vyndal, musíš odkrytovat celého skútra.
Po vyndání odpojit a napojit na baterku. Do cca 5-ti minut by se měl celý vysunout. Pokud ne, je špatný, pokud jo, vyndat karburátor a vyčistit. A po zahřátí drží volnoběh v pořádku?
Dave Krčmik: nabij baterku, nastartuj a na baterce změř napětí. Pokud tam máš kolem 13,8 - 14 V, nabíjí a odešla ti baterka. Měřeno při 5000ot/min.
Prosím nezakládej příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Kyblos
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 črc 2013, 14:02, celkově upraveno 8
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
11 črc 2013, 13:39
Ok díky je to v Bráníku v servisu tak snad si s tím poradí jen sem chtěl vědět co se mi to s Majdou děje příští měsíc jedem do chorvatska tak taková závada teď moc nepotěší.
11 črc 2013, 22:46
ano po zahřátí je to v pořádku.po nastartování drží vždy nízké otáčky ale během asi půl minuty ty otáčky trochu vyběhnou a je to v pohodě.dnes jsem neměl žádný problém s chcípáním do chvíle než jsem dojel na semafor zastavil jsem otáčky byly v pořádku .když jsem se chtěl rozjet a přidal jsem trochu plyn (ale opravdu trochu) tak mi to chcíplo.naskočilo to na stisknutí okamžitě , když jsem přijel domu tak už to nechcípalo.zítra se budu koukat jak je to s otáčkama na volnoběh.
13.7. edit:tak hned po nastartování to ukazuje asi 1400 asi po půl minutě je tam 1800 a po zahřátí mám 2000 otáček.
podívám se do manualu jestli tam není někde napsáno něco o těch otáčkách.
Mr.Voza
ano tak to funguje již od začátku ale blbne to posledních pár týdnů ujel jsem tak asi 4500km, zkusím tam dát svíčku co tam byla před tím.na olej jsem se koukal a zatím je množství v pořádku.ještě by byla jedna možnost a to ta že jsem čerpal u pumpy která měla vždy problémy s benzinem ale v poslední době si nikdo nestěžoval tak jsem tankoval tam.jinak takovou ucelenou kontrolu mi dělali v servisu loni a vše bylo ok.
Naposledy upravil
zdendau dne 13 črc 2013, 18:46, celkově upraveno 3
13 črc 2013, 14:01
zdendau: Manual k Aprilii Leonardo 250 (stejnej motor) uvadi volnobeh 1500ot +-100. Tech Tvejch 2000 se me zda moc. To tam mas odjakziva, nebo byl predtim volnobeh niz? Podle toho co popisujes bych asi videl jako nejpravdepodobnejsi vadnej sytic, jak uz tady bylo receno, nebo zabordelenej karbec. Taky bych zkusil jinou svicku. Pak bych taky zkontroloval, jestli to nekde neprisava falesnej vzduch (filtr-karbec-priruba). Jako dalsi vecy me napadaj ventily (tesnost, vule) a zkontrolovat kompresni tlak motoru.