Problém se startováním vyřešen (částečně).
Na radu bobe a widra1 jsem vše znova prošel. Ale vrtalo mě hlavou ta brzdová světla, že ani jedno nesvítí. Zkusil jsem tedy rozebrat ještě jednou ovládání startéru na řídítkách a když jsem šel po kabelech hlouběji, sundal kryt řídítek a přední masku. Zjistil jsem, že kabely přepínací kolébky start/stop (zelený a červený) jsou přerušeny.
To ale stále nevysvětlovalo ty brzdy. A světe div se, našel jsem několik odpojených svorkovnic
Poté co jsem vše co se dalo nastrkal (některé se nepodařilo zapojit, nebylo kam a ustřižené dráty, asi po úpravách předchozího majitele) začala svítí levá zadní brzda. Pravá - přední stále nesvítí.
Zkusil jsem nastartovat dle rady (díky ti widra1) přes zadní a skútr naskočil na poprvé.
Závěr je tedy jasný.
Několikanásobná chyba. Přetržený kabel od kolébkového tlačítka start/stop (stále nezapojen, nevím kam
), zřejmě odešel spínač na pravé přední brzdě a aby toho nebylo málo rozpojené svorkovnice pod přední maskou.
Nevím jaká je pravděpodobnost, že se rozpojí několik svorkovnic najednou a to během 5km cesty navíc k tomu se "náhodou" přetrhne poměrně slabý kabel od spínače na řidítkách. Vhledem k tomu, že jsem naposledy kam jsem dojel stál poblíž základní školy dovoluji si vyslovit podezření, že se vtom někdo vrtal. Zřejmě přes otvor u předního kola odkud je přístup na svorky.
Pokusím se tedy zjistit kam zapojit (zelený a červený drát) kolébkového spínače star/stop a opravit spínač na pravé brzdě. Kabeláž stáhnu páskou do vyšší pozice, tak aby k ní nebyl přístup.
Děkuji všem na fóru za ochotu pomoci s problémem a přeji Vám samé krásné a pohodové kilometry v jedné stopě
. Díky.