Správně to má být 2 a 1/2 otáček ale pokud si utáhl šroubek až na doraz razantněji, tak už to neplatí.
Dělá se to podle otáček motoru.
Zahřeješ motor na provozní teplotu, pak přidáš volnoběh pomocí šroubu na seřízení volnoběhu o jednu otáčku.
Následně úplně zašroubuješ šroub bohatosti směsi, ale s citem a pak ho povolíš o cca 2 otáčky.
Pokud nemáš sluch tak jistě máš otáčkoměr
protože teď budeš velmi pomalu utahovat šroub bohatosti směsi.
Pokud se otáčky budou snižovat, znamená to žes to měl dobře seřízené,
ale když se budou otáčky zvyšovat, měls příliš bohatou směs a budeš dotahovat šroub až do momentu kdy budou otáčky nejvyšší. Po překročení tohoto momentu se ti budou otáčky motoru zase snižovat a musíš to vrátit do polohy nejvyšších
otáček. Poté snížíš volnoběh a pootočením šroubku bohatosti směsi seřídíš znova otáčky aby byli nejvyšší.
Opakuješ to tak dlouho až máš správně nastavený volnoběh a při pootočení šroubem bohatosti směsi na jednu nebo na druhou stranu dojde ke snížení otáček.
Při každém pootočení šroubu bohatosti směsi je nutné na chvilku počkat než se ustálí otáčky motoru.
Tohle vše platí jenom při volnoběhu. pro seřízení bohatosti směsi při jízdě je vše jinak
Uff snad jsem to napsal tak aby tomu rozuměli všichni
:-)