díky stáhnul jsem si tady z fora v italštině ale jak jsem to prohlížel tak z toho moc chytrej nejsem chtěl jsem takový ten základní popis kde co je a na co a tov tom fakt není
edit:
tak jsem se k tomu dneska konečně dostal počasí přálo a ani ve 2°C s velkým plexi nebylo zima tak jsem to trochu /cca 90 km/ projel kolem komína
takže první poznatky nejdřív jsem se vyděsil když jsem se podíval na vyrovnávací nádržku na vodu a myslel jsem že koukám do pokojíku pro panenky voda v ní byla takže asi vše v pořádku chvilku jsem i okukoval jak asi vypadá nějaká měrka na olej ale po chvéli jsem to vzdal a radši jsem vyrazil
jízda je o něčem jiném derbina je taková "ohebnější" s majdou jsem měl ze začátku problém se do zatáčky naklonit ale to si zvyknu jízda pohodová i když kola jsou stejná jako u derbiny ale je to celkově nějaké měkčí
prvních 50 km jsem jel opatrně po okreskách potom něco po praze a zpátky jsem to pustil po dálnici abych taky zjistil co to umí majda má krásný zátah odspoda aý do nějakých 100 km/h potom už to jde pomalu až ke 120ti ale je pravda že jsem jel max. na 3/4 plynu z kopečka se to rozjelo až na nějakých 135 km/h pěkně seděla neměl jsem absolutně žádný problém musím ale ještě jednou vyzvednout pohodlí velkého plexi hlavně pro mě to bylo něco nového nikdy jsem s plexi nejezdil a i v 80ti na derbině už to dost foukalo tady mi to připadalo že mě vítr ještě tlačí do zad
tak jsem vypotil svůj nejdelší příspěvek ale chci předejít dotazům jaký to bylo