Diskuze o skútrech větších objemů.
31 črc 2012, 17:26
Jelikoz mi to na volnobeh obcas chciplo tak jsem chtel procistit karbec, neb vse ukazovalo, ze problem je prave tam. Zjistil jsem ale tri male a jednu vetsi diru v membrane. Objednal jsem novou a na tu chvilku jsem ta poskozeni zakapnul vterinakem a dal jsem to zpatky. Rozdil jak prase a bezchybny chod motoru, uz aby prisla nova.............
01 srp 2012, 11:47
Zdravím Majesťáky. Může mi někdo poradit - přivezl jsem si ojetou Majdu a samozřejmě následovaly výměny olejů atd. V manuálu (IT) jsem vyluštil, že pokud se mění olej před tím něž se rozsvítí kontrolka oleje (po 3000 km) je třeba také provést reset a kontrolka oleje by se snad měla na 1,4 sec. rozsvítit a zhasnout - tím by to mělo být připraveno na další 3000 km.
Prováděl jsem to podle návodu několikrát za sebou, ale nikdy mi neproblikla kontrolka. Dělám něco blbě? Nebo to mám nastaveno a jen si špatně překládám it. návod. Dík za radu
01 srp 2012, 15:05
Zarovka v kontrolce je dobra? Po zapnuti klicku by mela chvili svitit, ja jsem uz zarovcicku menil. Jinak po vymene oleje drz cudlik a zapni klicek - cudlik drz asi 10 vterin. Olej men az se ti kontrolka rozsviti nebo si to hlidej dle km.
01 srp 2012, 18:09
dnes se mi stala nemilá věc ráno jsem nemohl nastartovat ani mi nenaběhla palubka.odpoledne jsem zjistil že baterie má asi 9,5volt .včera odpoledne když jsem přijel tak jsem vypnul klíček asi až na doraz a tím jsem rozsvítil parkovačky a při tom sluníčku jsem to nezjistil,večer je to jiné pěkně to svítí.kontrolka na to není žádná tak si dejte pozor aby jste nedopadli jako já musel jsem do práce v tom pěkném počasí autem.
a ještě něco pokud budete projíždět starou boleslaví tak pozor u kostela na kostky co nám otevřeli most na brandýs tak jezdím tudy a pokaždé mám strach že se mi to rozpadne je to hrozný kostitřas a klouže.
02 srp 2012, 07:22
Trabuk
Žárovka je OK - při testu při zapnutí klíčku ON se rozsvítí a zhasne.
V manuálu - jestli tomu dobře rozumím píšou:
1. Klíček ON
2. RESET OIL - stiknout a držet 2-5 sec. - kontrolka oleje zhasne (to je v případě, že se kontrolka výměny již rozsvítila)
Pokud se mění olej před rozsvícením postupovat takto:
Postupovat podle 1. a 2.
3. Na 1,4 sec. by měla problinout kontrolka oleje. Pokud se tak nestane opakujte postup.
Ještě zkusím podržet RESET OIL před zapnutím klíčku a držet déle a uvidíme. Jinak holt to budu hlídat podle km.
Dík za odpověď.
02 srp 2012, 19:25
zdendau píše:dnes se mi stala nemilá věc ráno jsem nemohl nastartovat ani mi nenaběhla palubka.odpoledne jsem zjistil že baterie má asi 9,5volt .včera odpoledne když jsem přijel tak jsem vypnul klíček asi až na doraz a tím jsem rozsvítil parkovačky a při tom sluníčku jsem to nezjistil,večer je to jiné pěkně to svítí.kontrolka na to není žádná tak si dejte pozor aby jste nedopadli jako já musel jsem do práce v tom pěkném počasí autem.
a ještě něco pokud budete projíždět starou boleslaví tak pozor u kostela na kostky co nám otevřeli most na brandýs tak jezdím tudy a pokaždé mám strach že se mi to rozpadne je to hrozný kostitřas a klouže.
Ahoj, tak s tímto jsem se také již spálil. Ještě, že mě kolega včas vždy upozornil, že svítím. Přemýšlel jsem, že bych to vyřešil tak, že na kabel připojím kondenzátor. Světla by po vypnutí svítila třeba 5 minut, ale pouze do doby, než se vycucne proud a pak by zhasla. Takto to mají třeba Octavie a řada jiných aut. Chce to jen vymyslet zapojení určitého prvku a je vystaráno. Je to jen má teorie a pokud to tady má někdo již vymyšlené, tak dejte info abych nevymýšlel již vymyšlené
02 srp 2012, 19:28
K čemu potřebuješ parkovačky na skútru? Dal bych tam pípák co se používá v autě po otevření dveří, když máš zaplé světla po vypnutí motoru a hotovo. Mají ho na benzínkách a stojí okolo pajdy
04 srp 2012, 15:44
Mě ty parkovačky připadají jako přínosná věc. Využil bych je určitě třeba k označení stojícího skutru za nepříznivého počasí někde u silnice. Např. když zastavíš v noci někde a potřebuješ si odběhnout a za 5 minut se vrátit, tak aby skutr byl osvětlený. Ještě chci dodělat nouzové blikačky, aby blikaly všechy směrovky.
05 srp 2012, 18:28
Zdravím.
Santaluck: na tie núdzové blikačky sa teším, už nad nimi dlhšie uvažujem
.
Jo, a k infu od Uwe ohľadom plexištítu od YamahaŽiži - bohužiaľ už nie su. Sám som nestihol kúpiť. Na sklade mali 1en a zaújemcov bolo okolo 3och
. Ešte skúšam inde. Ak niečo nájdem hodím to sem
05 srp 2012, 23:28
Během týdne objedu vrakoviště a vymyslím vhodný spínač nouzových světel doprostřed plastu řidítek. Já jsem plexi zakoupil, když ještě bylo skladem, ale ještě jsem nedostal od firmy avízo, že zboží je na cestě. Asi bylo opravdu již poslední. K dispozici mám v garáži to samé, ale bez sání vzduchu a pak další ve tvaru vajíčka "moto silnice", ale je na něm hodně práce. Mám na Majesty origo Mitsubishi a musím ho přeleštit leštící pastou.
06 srp 2012, 06:55
Uwe píše:Zdravím Majesťáky.
Promiňte mi, že vám vstupuji do tématu, ale potřebuju poradit. Ve středu jsem po dlouhém hledání konečně přivezl Majdu 250 domů - ročník 2003. Začal obvyklý kolotoč kontrol - výměna olejů a kapalin atd. Po rozebrání variátoru jsem zůstal stát v němém úžasu. Celý prostor kde chodí válečky byl vyplněn nějakou grafitovou vazelínou. Je to tak správně
Podle instuktážních filmíků na youtube to tam perou nasucho. Co je správně? V manuálu jsem žádnou zmínku o mazání nenašel. Válečky a celý vnitřek variátoru jsem očistil a umyl, válečky už měly plošky, takže jsem koupil nové 11,4g. Takže mazat nebo nemazat
Dík za každou radu.
do variátoru na Majestynu patří litiiová "vazelína"!! Nevzpomenu si už přesně kolik, ale je to opravdu uvedený v manuálu...
Až bude chvilka, juknu se na to, ale rozhodně je tam toho víc, než jen "máznutí do drah" - varec je totiž kolem dokola utěsněnej...
edit: ...a k tomu resetu oleje - mám tušení, že k tomu klíčku musíš mít ještě rozsvícený světla...
...nebo světla bez klíčku??
...fakt nevim, musíš vyzkokušet...
11 srp 2012, 14:45
Jak seřídit brzdy? Když jedu do větší zatáčky tak mi drhnou kotouče - prostě to tak cinká. Občas to dělá i na rovince, pokud ale promáčknu brzdu tak se třmen srovná a je to v pohodě, zase do doby než se nakloním. 3rouby na třmenu jsou utažené dobře, ale nenašel jsem nikde nějaký šroub na seřízení. Je možné že se kývou destičky v třmenu a ne celý třmen, ale jak ty mám seřídit? Docela mě to štve, říkal jsem si že to bude banalita ale jak jsem k tomu klekl a chtěl něco udělat tak jsem si nevěděl rady. Díky za rady
11 srp 2012, 20:18
Tento problém jsem měl také, ale po výměně kotoučů a destiček se to odstranilo.
11 srp 2012, 21:39
Au takovejch penez.
12 srp 2012, 14:21
santaluck píše:Tento problém jsem měl také, ale po výměně kotoučů a destiček se to odstranilo.
Nemá někdo levnější nápad?
přece nebudu měnit kotouče které se dají ještě použít (nejsou vůbec sjeté)