zdendau píše:dnes se mi stala nemilá věc ráno jsem nemohl nastartovat ani mi nenaběhla palubka.odpoledne jsem zjistil že baterie má asi 9,5volt .včera odpoledne když jsem přijel tak jsem vypnul klíček asi až na doraz a tím jsem rozsvítil parkovačky a při tom sluníčku jsem to nezjistil,večer je to jiné pěkně to svítí.kontrolka na to není žádná tak si dejte pozor aby jste nedopadli jako já musel jsem do práce v tom pěkném počasí autem.
a ještě něco pokud budete projíždět starou boleslaví tak pozor u kostela na kostky co nám otevřeli most na brandýs tak jezdím tudy a pokaždé mám strach že se mi to rozpadne je to hrozný kostitřas a klouže.
Uwe píše:Zdravím Majesťáky. Promiňte mi, že vám vstupuji do tématu, ale potřebuju poradit. Ve středu jsem po dlouhém hledání konečně přivezl Majdu 250 domů - ročník 2003. Začal obvyklý kolotoč kontrol - výměna olejů a kapalin atd. Po rozebrání variátoru jsem zůstal stát v němém úžasu. Celý prostor kde chodí válečky byl vyplněn nějakou grafitovou vazelínou. Je to tak správně Podle instuktážních filmíků na youtube to tam perou nasucho. Co je správně? V manuálu jsem žádnou zmínku o mazání nenašel. Válečky a celý vnitřek variátoru jsem očistil a umyl, válečky už měly plošky, takže jsem koupil nové 11,4g. Takže mazat nebo nemazat Dík za každou radu.
santaluck píše:Tento problém jsem měl také, ale po výměně kotoučů a destiček se to odstranilo.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník