Diskuze o skútrech větších objemů.
17 dub 2012, 20:07
pokud uz ji mas tak nevahej dojed do prvniho pneuservisu a popros je ze si to rozeberes pred servisem a at ti to jen povoli , meli by ti to udelat za max 50 na ruku
pak si tam jen dej tu novou a muzes frcet
17 dub 2012, 20:23
Jo vypada to jednoduše,neco vymyslim.
zatim díky.Dam vědět jak to dopadlo.
18 dub 2012, 15:31
Ahoj kolik Amh má mít origo baterka?A kde se dá sehnat aby se mi vešla do toho kastlíku pod nohama,řešil to někdo třeba jinou a dal ji úplně někam jinam? dík Mirek
Po pročítání tady na fóru jsem našel tento odkaz
http://www.motorkar.net/kyoto-elektrika ... 62077.htmlchci se jen zeptat jestli nevadí ji položit na bok jinak se tam nevejde,do teď jsem tam měl baterii z UPS ta byla taky na boku????
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 říj 2013, 17:44, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
19 dub 2012, 12:34
Ahoj Mirku,
neva,mam YUCELLku.Kupovanou v březnu a spokojenost.Stranky jsou
www.elancar.cza typ je VAYC YT7B-BS .
A taky je naboku.
Petr
19 dub 2012, 18:46
mirek2506 píše:Ahoj jsem nový majitel Yamaha Majesty 250,bohužel nejede víc jak 90km/h motor jde plynule necuká,ale při rozjezdu je takovej línej,je tam nový filtr,řemen taky snad dobrej,nevíte někdo na co mám juknout?
Dík moc za rady
Tak už jsem přišel na problém proč to nejede,sice už mě zítra dorazí 14g válečky a žlutá kontrastní pružina ,ale problém byl jinde...bylá to prasklá,asi na pěti místech membrána karburátoru,prozatím jsem to zalepil silikonem na motory Wurth a Majestík vyrazil jak střela,jede jako blázen,jenom mě trochu kazí radost koupě nové membrány nejlevnější jsem našel za 1850,-.Tak to jenom pro informaci kdyby měl někdo stejný problém
21 dub 2012, 20:33
Tak dnes vyměněna kontras.pružina,valečky a řemenice variatoru a variator.Vše je už pohromadě,ale zkušebka se dnes už nestihla.Zitra ještě proužky na ráfky
.Utaženej variator utahovací pistolí a matka zajištena lepidlem na závity,tudíž snad se to nepovolí.To ukáže až čas.
21 dub 2012, 23:25
Tak dnes také kontrastní pružina,válečky a provizorně zalepena membrána,zkušebka na výbornou jenom ještě přední tlumiče jsou nějaký tvrdý to snad ani nepéruje??
23 dub 2012, 11:14
Ahoj,prosim o radu.Včera najeto na zkušebce 100 km a naprostá spokojenost.Jen jsem dnes rano studoval servisní manual a zjistil jsem,že tam nemam pozici 14 !!Měla by to být podložka mezi plovoucim čepem variatoru a polořemenicí.Hlavně tam nebyla a ja to smontoval bez ní.Můžu tim něco zničit?Pokad ji tam nekdo zapomel dat tak nevim.Napište rady a postřehy.Nebo tam být nemá??Prosim o rady.
PS:zatim bez přílohy musim ji zmenšit
23 dub 2012, 11:29
jestli jsem to podle toho co píšeš pochopil správně tak se jedná o nějakou restrikci a ta tam být nemusí
ale obrázek hodně pomůže
23 dub 2012, 11:53
tady je obrázek.Je to ta 14 pozice.
VARIATORJPG.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
23 dub 2012, 13:31
čus hoši, mám x-maxe 250, r.v.06 karbec -je to hodně podobné jako majesty 250, dal jsem do něj oba filtry a svíčku - vše nové - pořád ale žere přes 4,2, co mám udělat, kde je problém?? , aby bral 3,5 l jako u všech ostatních. dík
23 dub 2012, 13:37
Petr78-P1
Taky tam nic takovýho nemám. Podle obrázku je to nějaká restrikce, aby to nejezdilo tak rychle. Tohle bych neřešil a jezdil
stverda
Musíš asi poštelovat karbec, ale do toho moc nevidím, asi směs......
23 dub 2012, 14:02
stverda : vyndej svíčku a koukni se jakou má barvu , nejspíš bude černá co značí moc bohatou směs, takže poladit karburátor
23 dub 2012, 14:55
Trabuku,dík za podporu.Až zustanu někde stat,dam info
Taky mi to bylo divný,kor když jede jak má.
Díkes