Diskuze o skútrech větších objemů.
07 dub 2012, 10:48
Ta trocha oleje co chyběl byl 0.5l ? Co je víc jak 0.7l tak je na problém zadělanej. Stačí když někdo nezná a měří olej při zašroubované měrce a o 0.3l je hned míň. Jinak se mi nechce věřit , že to bylo nedostatkem oleje. Hlavně ne 0.5l.
07 dub 2012, 11:48
Je to tak dneska sem to byl ptojet a jede to zase normálně motor úplně v pohodě najel sem skoro 100 Km takže to bylo tím olejem jen by mě zajímalo na co je teda dobrá ta kontrolka, a slyšel sem že u některejch motorů je nějaký čidlo a když je málo oleje ten motor nejde do otáček tak nevím každopádně na to budu muset kouknout častěji.
07 dub 2012, 16:24
Kontrolku tam mas jen z toho duvodu ze se ti po X tisicich km zapne a pak ji zase na urcity X km nastavis
Nehida ti stav oleje,ale pouze interval vymeny
Alespon takhle to ma Versity takze to bude stejne
07 dub 2012, 18:38
Tak jsem dopoledne vyrazil na vyjížďku do Všechova, ale za Čáslaví mi nějak začal zadrhávat plyn a zůstával viset. Tak jsem to radši otočil a jel dom. Rozdělal jsem to a hle, šrouby držící ten lankovej bazmek na karbeci nebyly a jen tak si to tam plandalo. Navíc jsem zjistil popraskanou přírubu karburátoru, kterou jsem dával zánovní asi před rokem.
Moje rada zní - když máte přírubu v haj..u tak kupte novou, stará jetá na ho..o, už to neudělám
S tou kontrolkou na olej máš pravdu, resetuje se při výměně oleje a hlídá tuším 3.000 km.
10 dub 2012, 19:17
4Michal 9 - Stačí když někdo nezná a měří olej při zašroubované měrce a o 0.3l je hned míň.
Ahoj, mám Yamahu asi 14-dní, ale tvoje teorie o odšroubované měrce se mi nezdá. Kde jsi natankoval takovýto názor? Je to někde v manuálu uvedené, nebo jen tak střílíš od boku. Dík za vysvětlení a nezlob se, v autě, na předchozí Hondě a všude jinde, co znám, se olej měří na zasunuté rysce. A když jsem do motoru při výměně nalil přesně 1,25l oleje, zašroubovaná měrka byla na horní-max rysce. Aha??? Měj se.
10 dub 2012, 20:07
Trabuku správně
10 dub 2012, 20:34
Jo a taky se mi nezdá, že by to bylo tak malým úbytkem oleje. Když už je to teplý tak nemáš pocit, že to čoudí jako dvoutakt? Mě to tak čoudilo a žralo olej a byl v čudu stírací kroužek. Doporučuji nechat si zkontrolovat kompresi, pak budeš vědět a nikde tě to pak nenechá. Jistota je jisto. Toť má rada při té závadě ještě před sezónou......
10 dub 2012, 20:46
V návodu to opravdu je, olej se měří s vyšroubovanou měrkou.
oil.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
11 dub 2012, 08:41
Ahaaa, tak to jdu zkontrolovat a určitě dolít olej. Díky všem za názor, člověk se učí celý život a určitě nejsem sám, kdo po této diskuzi půjde dolévat. Zdarec.
11 dub 2012, 09:24
Nové je to pro nováčky,kdo se tady pohybuje déle,tak ví že se to tady několikrát řešilo. Hlavní je,že ti to třeba zachránilo motor.
11 dub 2012, 13:42
Ahoj,shanim zadní operku na Majesty r.v.99.Nevali se někomu doma nahodouv koutě nebo v garáži?Předem dík
14 dub 2012, 20:46
Ahoj jsem nový majitel Yamaha Majesty 250,bohužel nejede víc jak 90km/h motor jde plynule necuká,ale při rozjezdu je takovej línej,je tam nový filtr,řemen taky snad dobrej,nevíte někdo na co mám juknout?
Dík moc za rady
14 dub 2012, 20:49
Válečky variátoru (plus vyčistit varec), spojkové pružinky a kontrastní pružina.
14 dub 2012, 21:03
Další novej kolega na Majesty
Vítej mezi námi.