Diskuze o skútrech větších objemů.
08 bře 2012, 15:06
Keď štartuješ studený motor, sitič sa automaticky zapne. S plynom nič nerob ani potom plyn už nepridávaj, lebo práve tým ho vypneš. Nechaj až otáčky po 1-2 min. klesnú, a potom môžeš pridať. Takto funguje dobrý sitič.
Inak dnes som osadil do karbesa novú membránu a
. Skúter ide ako drak. Krásne ťahá za plynom. A ja vôl som vymenil všeliake nové veci za 300 euro a závada bola v tej membráne. No čo už aspoň mám na pár rokov pokoj.
08 bře 2012, 15:16
takže pokad normalně nastartuji a necham ji behat tak ca 2-3min než se to trochu ohřeje a pak přidam plyn a a vše je ok,tato by to mělo tedy fungovat?Mel jsem Foresighta a tam balo jedno,že byl studenej,vubec nevadilo šahnout na plan a přidat.Jinak se těšim až vyrazim,dnes napadl opět sníh.Fuj.
08 bře 2012, 15:22
Ono najlepšie je aj tak klasický manuálny sitič, (páčka a lanko). Mám to aj na mojom BMW RT. Jednoduché a žiadny problém s tým nikdy nie je.
08 bře 2012, 15:35
To máš pravdu,jinak oproti Foresightu je dost pohodlnější sedačka na to cestovaní.Rad cestuju tak pomalu k většímu.Hlavně at holka šlape jak ma a bude to v poho.Tim padem děkuju za radu a snad se někdy uvidíme.Zitra jdu do garaže tak ji nastartuju a uvidim.Jinak se jí dostava péče asi jako nikdy.Je z Italie po ženský
Jinak vypada zachovale.Tak snad nezklame.
08 bře 2012, 15:46
Ja moju momentálne predávam, nakoľko som presedlal na BMW, no je na nej 2/3 nových vecí a je teraz 100%tná. Tiež sa onu asi nikto tak nestaral ako ja. Ludia však tomu nerozumejú a chceli by nového skútra za cenu bicykla. Neveria, že tento jednovalec v pohode zmákne 100000km. To si Majdu radšej nechám, ale z ceny nezlavím.
10 bře 2012, 17:56
Tak jsem opět vyndal sytič a jak se psalo ,že by měl po zapnutí klíčku se hýbnout,vůbec ne,ani když jsem ho zkusil dal na přímo na baterku tak nic pouhým okem není vidět.Je tudíž v tahu?Prosim o radu.Problem je se studenými starty.Díky.
10 bře 2012, 18:35
Mám takový pocit, že by se měl začít vysouvat až po nastartování, stoprocentně to nevím ale raději to vyzkoušej, připadá mi to i logičtější - jenom při zapnutém zapalování se motor přece nezahřeje tak proč by se měla jehla sytiče vysouvat ?
10 bře 2012, 18:44
taky pravda,mala prkotina a hlava to nebere.Nasbírám ještě tady dnes par zkušeností a zitra pokračuji.Už chci jezdit
10 bře 2012, 18:59
Tak ještě jedna rada. Vyndej sytič zacpi prstem díru po sytiči a startuj. Když chytne tak hledej v sytiči. Zapoj ho napřimo na baterku a 4 min počkej jestli vyleze jehla. Změř si předem kolik je venku jehla a kolik po4 min. Leze to fakt pomalu tak si ani nevšimnež, že vylezla. Já si to rozjebal jak jsem ho rošrouboval a dlouho laboroval jak to chodí
10 bře 2012, 19:07
Jo,to chytne,ale po přidání plynu zhasne.Je mi na 95% jasny,že sytič je k.o.Nevite nekdo o nějakém v pořádku??:-)
11 bře 2012, 12:58
Trabuku,díkes.O Scootlandu vím,jen dufam,že prodají samotný sytič bez karbece.Uvidim zitra.Díky za snahu.
11 bře 2012, 20:33
Díky,už jsem poslal dotaz do scootlandu,ale udělal jsem pokus.Vyndal jsem sytič a zkusil jsem ho přímo na baterku z auta,kterou mam v garaži a hele vysunul se o necelé 2 milimetry a po odpojení se vrátil zpatky.To znamena,že to tim asi nebude,že?Jak složité je udělat výměnu příruby?Moc se mi do toho nechce,ale pak mě nic jineho nenapada.Svícka,filtr,olej vše ok a ted i odkoušenej sytič. Ma tady nějakou radu,asi příruba,co?
11 bře 2012, 21:20
Vyměnit přírubu není složité, tuším 4 šroubky, jedna hadička (když pominu sundání plastů a nádrže). Bacha ať ti nevypadne takový gumový těsněníčko. Mě to blblo tak, že na stojánku to šlo v poho, ale když jsem si sednul tak si to přisávalo. Koupil jsem použitou ve výborným stavu a zatím drží (cca 4tis. km).
http://www.skutrvrakoviste.cz/priruba-k ... 0-277.html