Diskuze o skútrech větších objemů.
20 lis 2011, 19:25
Zdravim.
Hlasim sa ako novacik do fora. Majesty (2001) mam len od augusta (srpna), takze som s nou nestihol moc nabehat. Este je to k tomu dovoz z IT tak sa s nou aj trochu trapim. Teraz konkretne s chladenim - ale uz je zazimovana (a rozobrata)
takze mam cas na hranie celu zimu.
To Ffugas: K tej tvojej BACKUP poistke - mrkol som do manualov co mam a tam je oznacena aj ako CLOCK FUSE.
V diagrame elek.obvodu sa spomina iba pri sustave osvetlenia. Takze by sa mala tykat len ziaroviek.
Neviem ci to pomoze...
Zatiiim
20 lis 2011, 23:47
Tak vitej!
No predpoklad je ten, ze se to bude delat u moto, ktera uz ma neco najeto...Takze tu vacku sice vymenit muzes, ale je pravdepodobnost, ze ti odejde brzo neco jineho...a kdyz uz to bude rozdelany, tak se vyplati to udelat cely
Me se taky varil jeden spoj a udelalo se skoro cely GO
kdyz uz, tak uz
20 lis 2011, 23:55
Jo jasný když už tak už ale pokud ta majda bude mít 40 000km tak si myslim že tam nejni co dělat.
27 lis 2011, 17:35
zdar, řeším problém z variatorem. Zasekává se řemenice na válečku po kterým , by měla klouzat jak se posunuje. Po vyčištění to normálně nějaký čas chodí. Napadlo mě, že po zahřátí se roztáhne a tím to zablokuje na válečku. Jeto dovoz tak nevím , jestli to šlapalo už předtím. Jeto leoš, motor stejnej
15.JPG
13.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
michal9 dne 27 lis 2011, 17:39, celkově upraveno 1
03 pro 2011, 19:11
Ten váleček lehce mázni grafitem. Mě to od té doby chodí v poho..
04 pro 2011, 19:37
Tak mě napadlo jestli tam nějak nevzrůstá teplota (třením, špatné chlazení,...) a proto se váleček roztahuje a pak to dře. Ložiska na klice a pod. jsou v pohodě? Názor amatéra, prosím nekamenovat.
06 pro 2011, 19:07
Po opětovném zkoumání to bude asi vazelína z varce , která tam zteče a pak prach a je hotovo. Varec byl pěknej maglajs. Vyzkouším jen trochu máznout vodítka a ten váleček na posun varce.
1.1.2012 edit:Tak problém s variem vyřešen, velká vůle mezi válečkem a variátorem = byl kaput. Další problém jsou starty. Když vyndám sytič tak ok . Po zkoumání si myslím, že mi tam něco chybí . Ten váleček trčí moc ven a uzavírá dírku v karbci . Tak kdo ví ať napoví
5.JPG
3.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 říj 2013, 17:37, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
03 led 2012, 21:57
Zdravím chystám se koupit Majesty 250 r. 2001 má najeto 37 000km, na co bych si měl dát pozor ?
03 led 2012, 22:52
na to že to bude mít tak 70 000 km .
michal9 píše:Tak problém s variem vyřešen, velká vůle mezi válečkem a variátorem = byl kaput. Další problém jsou starty. Když vyndám sytič tak ok . Po zkoumání si myslím, že mi tam něco chybí . Ten váleček trčí moc ven a uzavírá dírku v karbci . Tak kdo ví ať napoví
Dá se to štelovat , aby ta jehla byla víc zalezlá . Přesně si to už nepamatuju , ale ten velkej plastovej bazmek je ze dvou částí - nějak se to dá zašroubovat - vyšroubovat , aby jehla míň nebo víc uzavírala trysku ... Dělal jsem to , ale už je to pár let a moc si to nepamatuju ... koukni na to pořádně a uvidíš .
04 led 2012, 18:15
To jsem koukal, tam je jen celej sytič. Když se rozšroubuje ta černá koncovka a vypadne sní patrona , tak se pak utahuje až nakonec nebo jen na pár závitů , aby ten kovovej váleček z jehlou byl zalezlej dovnitř? Mě to právě moc trčí ven a po nasazení to ihned zavře tu trysku.
04 led 2012, 19:09
Je to tak jak píše MP, na těch plastových částech je závit s jemným stoupáním a hloubkou zašroubování se dá seřizovat vzdálenost jehly od trysky
04 led 2012, 23:13
Tak štelování sytiče ok, neví někdo jaká má být výška hladiny na plováku v karbcu. Po zahřátí to nechce jít do otáček a někdy se to kousne a drží vysoký otáčky fakt už nevím čím to je. Bohatost jsem zkoušel štelovat a nic. Kouknul jsem i na rozvodák jestli není posunutej . Na kolu vačky je ryska a ta se kryje ze zobáčkem na hlavě. Pak na straně zapalování jsou na rotoru jakoby vyraženo U a pak kousek dál ryska. Na které se to má krýt? Dík
05 led 2012, 19:52
Zdravim. Nie som odbornik (skor naopak)
ale mrkol som do servisneho manualu a tam je uvedene v tabulke vyska plovaku (float hight) 26.5 27.5 mm.
http://www.scribd.com/doc/44524372/YP250-Service-Manual Drzim palce
05 led 2012, 21:23
Dave Krčmik píše:Zdravím chystám se koupit Majesty 250 r. 2001 má najeto 37 000km, na co bych si měl dát pozor ?
Zdar, už si dej pozor jen na to, že za 10 let to nebude mít 37tis. km, ale tak 137tis. km, takže si někoho vem s sebou kdo o tom něco ví a koukne na to ten člověk. Oni prodejci docela ochcávaj. Je víc věcí na co si dát pozor, ale 80% věcí na první pohled nezjistíš. Jinak přeju hodně štěstí a vítej v klubu.