Diskuze o skútrech větších objemů.
16 čer 2011, 12:46
Řetěz chrastí to by snad poznal....no i když,no bylo by to slyšet,ventily cvakaj a to jde taky slyšet.Teď bokem,mě hrozně dojímá řešení max.speed a tacho nebo GPS.To prostě nemá chybu..Když jsem jí udělal jela 130 víc ani prd,jel jsem dálku ve dvou buřtech a max.110 do kopce
80.Strašný......
No než bych tady a jinde řešil kolik mi to jede koupil jsem si něco jiného a hotovo,protože 10-20km/h nikoho nespasí a ani nenadchne.Ale je to jen můj názor na téma "Kolik ti to jede"
16 čer 2011, 12:56
jj asi to bude tim celym varcem povimenuju to a pak budu chytrejsi jinak sem sni spokojenej spotreba super 3,5l a pohodlicko takze dam to do kupy a budu delat jen udrzbu
zeptam se po kolika x km se dela rozvodak zhruba
16 čer 2011, 13:13
no ja si nemyslim Paja - , ze tu resej tu maximalku, protoze by snad 10-20km nejak vytrhlo, ale jde o to - mit scoota v poradku. Kdyz nedava maximalku tak to byva znamka, ze neco neni v poradku.
Teda ja to alespon tak vnimam a jenom proto jsem drive resil maximalku u me, a to mi to davalo 120 a zdalo se mi to malo.
Sundal jsem varec a byl totalne na padrt a remen byl skoro nahadry. Kdybych to neresil - asi by se casem pretrh a mozna bych vylagroval i poloremenici.
16 čer 2011, 13:24
To si nemyslim,spíš by jsi zůstal stát.Ale v pořádku...co je v pořádku,co si pod tím představit.Všechno stárne a opotřebovává se,tím nejspíš i ty maximálky budou rozdílne(menší),někdy to vyřeší varec někdy karbec,ale podstata je někde jinde.Jde o motor jako celek a když u ž má po sezóně tak je potřeba udělat generálku a to platí u všeho...Hawk.Na daleké cestování si myslim že majesty 250 prostě neni...ale je to jen můj názor.Ale pro tebe Maja všeobecně platí...jezdi a nespravuj furt,protože to už je do nebe volající....Jo a taky se max.speed odvíjí od váhy
16 čer 2011, 14:02
no vsak to jako souhlas, ale ono i stara motorka muze jeste dobre poslouzit. Protoze kdyz motor drzi tlaky a neni jeste odkecanej, tak vsechno ostatni nahradis pomerne levne a ram ten se snad neopotrebovava.
Ja jsem za vsechno dal tak 4-5 t. nejvetsi polozka varec byl taky pomerne levnej a mam vystarano - na tuhle sezonu doufam minimalne, jen jeste poresim tu teplotu abych se nenechal prudit od meraku.
Dam tam paraler spinac zapojim misto svetelnej houkacky a kdyz budu nekde stat na semaforu a horko jak v peci, tak chvilu podrzim tlacitko aby motorka odfoukla trochu horka a to bude asi nejspis uplne stacit.
Pricin proc pak starsi stroj jezdi o poznani pomalejc muze byt mnoho a pri hledani se alespon neco naucis - ja myslim, ze tim nic nezkazej - proste tyhle stary stroje jsou za par kacek a jeste jezdej a vo tom to je.
16 čer 2011, 15:16
To 8steve,no dle mého názoru to vypadá na unavený pružinky,když se spojka roztočí tak by měla při unavenejch pružinách zapínat rychleji a vypínat později.Stejný princip jako u měkých.
17 čer 2011, 20:19
tak jsem dneska učil Majdu novým kouskum, který výrobce původně nezamýšlel a propracoval jsem se od nápadu k realizaci.
Koupil jsem nějaké zajimavé spinače, jeden dokonce s podsvícením. Ale nakonec převážil nápad využít spínač na světelnou houkačku (prakticky nepotřebná funkce) a nebstlit tam další spinač.
Od tlačítka vede žlutý drát a lze ho snadno najít, protáhl jsem ho dolu k termospinači, ten dává na hnědém drátu 12V a modrý pak pokračuje přímo na svorku větráku. Ten žlutý jsem tedy napojil na modrý. Proměřil a pak prozkoušel.
Funkce termospinače zůstala a navíc nyní lze činnost ventilátoru vynutit červeným tlačítkem, kterým bylo dříve napojeno na dálkové světlo.
Projel jsem to po městě na couračku a dělal časté zastávky, jako při jízdě v koloně. Úplně stačilo používat jen při zastávkách a žádný dotěrný ohrožování písmene H rafikou měřáku se už nekonalo.
... a tet mám konečně klid.
18 čer 2011, 12:38
Nějak mi začal rosit olej z motoru u vodní pumpy. Je tam nějaký těsnění? Jak se to dá opravit a na co si mám dát pozor? Dle mého bych vyndal pumpu, vyměnil těsnění a dal zpět. Musím vypustit vodu a olej? Sorry za blbý otázky, ale ještě jsem se v tom nešťoural.
18 čer 2011, 16:19
U vodni pumpy neni olej, ale voda
tak to vyfot a posli
19 čer 2011, 12:17
Ahoj kluci !---Navázal bych na tema kolem vodní pumpy. Měl jsem vyndaný motor. Nalévám zpět chladící kapalinu---a vešla se mi jen polovina---a hladina stojí v hrdle nádobky !----
Dotaz : Musí se to nějak odvzdušnit,a nebo si to pumpa natáhne sama .???----Natočil jsem motor--a nic.
Děkujůůůů předm.
19 čer 2011, 18:05
U mna pri výmene chladiacej kvapaliny to bolo rovnaké. Nechal som naštartovaný motor tak 2min, aby sa otvoril termostat a natahalo si to samo. Dolial som do chladiča a hotovo. Nikde som to neodvzdušnoval. Len daj pozor aby sa ti neotvoril termostat neskoro, aby si nepridrel motor.
19 čer 2011, 21:18
Side !----Moc děkujůůů--že mne to nenapadlo --je to logické,ráno to zkusím ----Znovu díky!!!
20.6. edit:Ahoj !--Tak jsem udělal přesně to,co mi poradil Side---nastartoval---a teploměr za chvíli vyletěl do červeného. Vypnul jsem,a osahal. Motor rozpálený,chladič studený,pumpa si nic nenatáhla,nábobka je plná,a zbytek kapaliny se tam nevejde. Je to jasně plné vzduchu....
Prosím Vás , kluci znovu,kde je chyba ?......Nádobka je dole,chladič nahoře,jasně se to musí natáhnot,ale proč mi to nejde ?????
Díky všem předem za radu !!
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 říj 2013, 17:23, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
20 čer 2011, 21:21
Leješ tu nemrzku do chladiče,né do expanzky?Pod kastlíkem(pravým) je nálevka a tou se to leje,dole je jen jakási expanzní nádoba,ale to už se tu řešilo pár stránek zpět......
20 čer 2011, 22:37
Pajo AHOJ !----jASNĚ,ŽE JSEM TO LIL DO EXPANZKY !!!!!----znovu děkuju za radu.Je vidět,že skutry vůbec neznám,je tu na mne jaksi moc plastu,i když se mi dobře s nimi lítá.
Jinak mám choppera !. Ale tady Vás moc potřebuju--ahoj