... no ja jsem asi bud trochu z jineho testa a nebo zacinajici zobak, kterej tomu nerozumi a musi si na to nejdriv sam prijit, ale zatim to teda nechapu proc ma obsah motoru nejakou primou umeru se vzdalenosti. Avsak tady me ta diskuze prijde jako z kouta do kouta.
Ale abych to tedy upresnil - par bodu, ono to pak mozna bude vypadat umirnenejc.
1. jezdim tak do stovky - rychlost (prevazne) - jezdim tak i autem, proc jezdit vic ani dost dobre nechapu.
2. enduro asi ne - i kdyz na rozflakane silnice supr - nechci ale nic kde se musi mackat spojka a radit, zacaly me bavit scooty.
3. prevazne vyuziti - do prace - k vode - nakupy - kratsi vejlety.
4. 1 - 2 do roka tak jak jsme drive jezdily po svete na kolach, tak bych nyni podobne vyjel na nejakej desli tak 2 tydenni vejlet na scootech. (na kolach jsme jezdily prumerne 100km na den, na scootu predpokladam 200 -300 na den)
takze se zeptam - na tohle mi 250ka nestaci ? ostatne manzelka pojede na obsahu 125ccm, tak co resit ?
Nechci sjezdit celou EU, jezdim prevazne rakousko a sever italie.
Uvazuju casem nad burgosem 400 nebo podobne.
Ale i tak jakasi maximalni cena jakou jsem jeste ochotnej za motorku dat je 70 tisc, a je jasny, ze pri mensim obsahu tak
poridim novejsi nez pri vetsim. Cemu dat prdnost?
Je to otazka priorit a kompromisu. Jestli je tu nekdo kdo nemusi pocitat penize, nesplaci barak, nejezdi i autem a nema
dalsi plno starosti jako vetsina lidi, tak muze prohlizet katalogy motorek a plnit si svuj sen. Ja musim vychazet z reality.
Navic jsem to tu uz psal - nejsem pohodlnej - dejte mi motorku o obsahu 125ccm, ktera me nikde nezradi, najdete sponzora a objedu na ni svet - nevidim v tom problem. Jede to rychlejc nez kol - jede, objeli dva cesi svet na kole - objeli,
na motorce to musi byt izi.
Kamose na telefon s dodavkou bohuzel nemam, ale mam autak s taznym zarizenim a vozejk.
... to bych se zeptal kdo uz prevazel motorky - prevazi se na stojanku a nebo na kolech ?