Diskuze o skútrech větších objemů.
20 kvě 2011, 18:57
No to jo, to jo, to je fákt. Na CRF naskakujou motohodiny jak zběsilé. 2X i 3x týdně. Mezitím udržba na další den. Majda stydne v garáži a už je pěkně odřená jak pořád tahám vozejk s kroskou ven. Fakt smutný u ní. Kdyy to nebyl tak skvělý skůtr, už by byl asi na inzerci. Počet motorek v garáži jsem zredukoval z 5-ti na 3. I s vozejkem nebylo v garáži k hnutí a nadechnutí.Teď už to jde. Na pdzim jjde do světa klukovo cfr 150 a pak už to bude ta jak to má u slušných lidí být.
. O prázdninách s ní něco snad najedu.
Docela mě zaujalo jak MAJA namíchal válečky. Uplně mě lákalo to zkusit taky. Fakt ty jo.
Dobrá zkusím se polepšit. Zatím si občas tu počtu. Zatím pááááááááááá
20 kvě 2011, 21:41
to side
hele mame stejny problem stou max.speed jeste sem se nepodival do variatoru ale u me to sami jak si psal na str 131 stim plynem jedu 100 a jako by uz nejel a musim dat 3/4 a pohoda......no na neco pridem.........
a ted dotaz na vsechny kdyz date plnej plyn bez zapnutyho motoru taky vam to na konci cvakne jako by tam byl nejakej mikrospinac.........
21 kvě 2011, 07:05
Zdravím Vás,
chcel by som sa opýtať, akú váhu valčekov odporúčate a hlavne, čo sa značky týka. Originálna váha je 11,5g, no čo som pozeral Mallosi, tak majú buď 11g alebo 12g. Taktiež kontrastnú pružinu a spojkové pružinky. Za odpoveď vopred ďakujem
21 kvě 2011, 07:25
Válečky, jestli chceš kvalitní, Malossi, já jsem dával 12g. Jestli máš varec origo tak nějakou sportovní tvrdou pružinu tam nedávej, dal bych středně tvrdou.
21 kvě 2011, 08:01
zdravotnik píše:Zdravím Vás,
chcel by som sa opýtať, akú váhu valčekov odporúčate a hlavne, čo sa značky týka. Originálna váha je 11,5g, no čo som pozeral Mallosi, tak majú buď 11g alebo 12g. Taktiež kontrastnú pružinu a spojkové pružinky. Za odpoveď vopred ďakujem
Já mám taky válečky Mallosi 12g, varec origo, kontrastka a pružinky taky origo. Jezdím převážne ve dvou tak mi ty válečky max. vyhovují. Maximálka cca 120 tachometrových /ve dvou/.
21 kvě 2011, 11:52
SIDE
tak mam jasno stou maximalkou ja mam pocit ze ten dotycny tam zrejme taky dal kratsi remen nevyjede mi ti az na kraj mam asi 1cm pod okraj a to samy mam i na zadni poloremenici kdyz motor bezi na volnobeh tak tam nevyjizdi az na horu a nevy nekdo kolik ma byt remen na tento typ ve scootlandu maj 2 druhy a jak sem cetl tak posilaj stejne co maj zrovna na skladu a pak to ma jezdit.........mam rv.98
udelal sem nejake foto tak pak dam........
21 kvě 2011, 19:39
"Santa" K tomu remeňu ešte raz. Písal som že oba tie remene čo ponúkajú v Scootlande na Majdu, Malossi x-kevlar, aj Dayco, majú úplne rovnaký obvod 871-872mm. Takže nie je pravda že ten Malossi je kratší aj ked je na nom uvedená dĺžka 853mm. Inak original od výroby je tam Mitsuboshi 871mm, to viem určiťe. Neskúšaj tam dať dlhší. Ja som to kedysi urobil na 125-kovej číne a pri maximálke mi vyskočil z remenice a bol pomletý na prach.
Inak na spojkovej remenici ani mne na volnobeh nevybenhe až na vrch, ale na novom vareci pri plnom plyne už áno.
Ja sa držím zásady: " U tohoto motoru zapomeňte na odlehčování válečků nebo výměny kontrastní pružiny, výrobce moc dobře věděl co dělal, proto jakýmikoliv zásahy dojde pouze ke zhoršení. " Najlepšie sú predsa len original diely.
22 kvě 2011, 00:06
no tak to se me nezda......no nic ja si sezenu ten co tam ma bejt ja tam ted mam 21x856 co neni co ma byt a pak uvidime......
22 kvě 2011, 04:03
Fú, tak ten čo tam máš je asi úplne naprd ako dĺžkou, tak aj hlavne šírkou 21mm. Tá má byť 23mm. Inak dĺžku presne odmeraš priložením na vonkajší obvod tenkej pevnej nitky, označíš, odstrihneš a potom dĺžku nitky odmeráš na nejakom presnom metri.
22 kvě 2011, 09:23
jj to mi je jasny ale ta sire kdyz ma o 2 mm min to je taky dost takze alespon v mem pripade je to spusobeny nespravnym remenem
hele zas bych se hodne divil ze by v technicaku psaly max speed 120km a jelo to 100km
to asi jen tak nepisou........ az dam spravny remen tak budu moudrejsi......
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 říj 2013, 17:13, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
22 kvě 2011, 16:28
Jeden dotaz bych měl. Co vám dělají řidítka pokud cca v 50kmh pustíte řidítka??
Mě se roztřesou jako když vyleze pes z vody a oklepe se.
Můžete je v pohodě pustit a jet bez držení???
Ložiska "v krku" jsem vyměnil.
22 kvě 2011, 16:32
Jelikož jsem dělal přední tlumiče tak jsem měl řidítka taky dole a to horní ložisko (kuličky) to byl pěknej masakr. Ale povedlo se a jsou v pohodě a řízení je dobrý. Ty kujvy kulatý mi furt vylejzaly a dali jsme to tam s kámošem asi na podesátý. Jestli v tom nebude zakopanej pes.
22 kvě 2011, 17:54
To SIDE,
promin, ale to s tebou dost hodně nesouhlasím. Tunění se přeci nedělá proto, že by výrobce měl něco nedotažen a tuněním se to dovylepšovalo. To je přeci úplně jinak. Tovární nastaveníu televize si změníš v setupu a dáš uložit. U scoota to tak jednoduché není, ale v podstatě jde o totéž. Někomu to vyhovuje jak to výrobce optimálně navrhl a někdo si s tím rád hraje a experimentuje, to asi ale neznamená, že by tím něco kazil, rozhodně těm strojům dávají uživatelé co toto dělají větší pečí než ital, kterej jen jezdí a nejspíš ani netuší, že tam má nějakej varec. Ostatně, tím, že scoot varec má z toho děla samu podstatu, protože varec je základ všeho.
Včera jsem byl na závodech scootu a byla tam kromě speciálu i kategorie serii a přál bych vam všem vidět co se scootem udělá pár tuning úprav.
Např já jsem dal u svej 125ky nepatrně těžší válečky, protože mi vadilo, že při jízdě v obci 50km mi motor točí 6,5-7tisíc.
Po úpravě to kleslo lehce pod 6tisíc, což na udržování takové rychlosti po rovině dávno stačí, čekal jsem, že se tím zhorší rozjezdy a nezhoršilo se a spotřeba trochu klesla a trochu se zvedla i maximálka. Tedy nabizí se otázka, proč tohle třeba neudělal výrobce, když mě se o tak zdá lepší... No podle mě to bude jen proto, že výrobce musí nastavit nějakej nejlepší kompromisní stav, protože ne každej jeho zákazník žije na rovinách kolem Pardubic a ne každej jeho zákazník se obtěžuje sledovat spotřebu tak jako to baví mě.
Jinak pro ostatní - řítka nepouštějte, to rozklepání bych neřešil, není to motorka s rámen s nádrži nahoře - jel jsem na novej Aprilii na předváděčce a při 40km se to po puštění ritek rozkmitalo taky - takže uvažuju, že to není nejspíš nějaká závada, ale že scoty k tomu budou dost náchylný.
22 kvě 2011, 18:40
To Specnaz
Vyvážený kolo máš?
23 kvě 2011, 08:43
For "Specnaz" k tomu kmitaniu riaditok jeden odkaz, chalani to tam tiež riešili.
http://www.scooter-tuning.sk/forum/view ... =30&t=9897