Diskuze o skútrech větších objemů.
01 kvě 2011, 19:59
Absolutně přesně řečeno.Vazelína žadnej negativní výsledek na rychlost nemá....
03 kvě 2011, 18:18
Dotaz - čím je poháněný čerpadlo chladící kapaliny?, předpokládám, že je to právě to zařízení na motoru na pravé straně ke kterému vedou asi tři hadičky. Je to dost malé a není tam viditelné nic co by to pohánělo.
03 kvě 2011, 19:35
Je na pravé straně(vede k němu hadice s pružinou)poháněné je přes celý motor,na levé straně pod magnetem jsou ozubená kola,která též pohání i olejové čerpadlo.Poháněno je přímo z klikové hřídele.
03 kvě 2011, 20:11
jo, takze super, nemusi se tam tedy vyměnovat nejakej řemen, nebo nějaka jina nutna udržba toho čerpadla, nebo se o něj není nutné vůbec starat?
03 kvě 2011, 21:18
Dá se to tak říct.I když k nějakým těm kontrolám výrobce nabádá.
05 kvě 2011, 01:36
Ahoj jsem tu nový a zároveň čerstvý majitel majesty 250 2001.Jsem maximálně spokojený jen když se rozjíždím a hlavně při rychlosti asi 30 km/h se skůtr rozvibruje a po překročení zklidní a jede už jen nádherně.Díval jsem se na řemen při chodu na stojanu a při přidání se řemen rozvibruje a po překonání určitých otáček zklidní.Chci zkontrolovat celý varec,ale snad tu je někdo kdo má větší zkušenosti.Dík
05 kvě 2011, 07:57
Až zkoukneš variátor, válečky, vodítka, řemen i řemenice tak sám uvidíš. Dle mého když to drnčí při rozjezdu tak jsou na výměnu spojkové pružinky a řemen asi taky nebude nejnovější. Zkoukni i obložení spojky a kontrastní pružinu a pak dej vědět v jakém to je stavu, můžeš i foto. Nevím kde jsi to koupil a zda se o to někdo před tím aspoň trochu staral. Jinak vítej mezi námi.
05 kvě 2011, 10:18
mumiik : ...řekl bych že to je řemenem . Je už vytahanej jak kšandy . Stejně tak mě to dělalo na Burákovi , když už byl po 39 500 km zralej na výměnu . Dej novej a bude to OK . Nejlíp origo od YAMAHY , žádný náhražky . Vyšší cena se vrátí delším kilometrovým náběhem .
05 kvě 2011, 10:42
Jenže ten řemen je prakticky nový je na něm 2000 km a je to ten lepší s kevlarem a je na něm vidět že byl měněný.Jak volný má být řemen když motor stojí?
05 kvě 2011, 10:56
to mumiik - přesně úpně podobný sem to měl i já - skoro jsem uvažoval, že ji nekoupím jak to bylo děsný. Mám ten samej model rok 2000 a koupil jsem před 1,5 měs. při rozjezdu skákala doslova jak koza, celé se to klepalo, motor měl v nízkejch otáčkách vybrace a nechtělo to jet víc než 120. Dal jsem na zdejší rady a koupil. Jsem úplnej tech amatér, tak mě s tím pomohl jeden moc hodnej taky majitel majdy tady z fora a tet je to uplne jina motorka. Všechny neduhy zmizely. Rozjezdy bez vybrací a poskakování (ani sem nemusel dávat nové pružinky, stačilo očistit obložení a spojkovej buben) , motor se na nízkejch otáčkách zklidnil - i to dělala asi i ta spojka, taky výměna oleje možná.
Když budeš měnit řemen tak to už při jednom vyměn i vodítka a válečky. Já vyměnil celej varec protože už byl taky dost vychozenej, byly tam už vidět drážky od válečků.
A tet Majda jezdí, že při rozjezdu tahá ruce ze řiditek a maximálka se zvedla na 140. Kde si koupil? To je dovoz z I ?
podívej se na polořemenice - nemusí to dělat řemen, ale křivé vydrbané plochy na polořemenicích, když to točíš na stojánku a dělá to jen v některém místě tak to vypadá na tento problém, nebo může být taky slabá (unavená) kontrastka, když sem dal novej řemen a varec tak byl stále pěkně napnutej i v nejnižších otáčkách. Já tam mám červenou kontrastku, ta je o něco silnější než orig.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 říj 2013, 17:03, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
05 kvě 2011, 22:00
Koupil jsem ji v Táboře a po dvaceti letech jel hned 300km domu takže mazec ale zvládl jsem to v poho akorát těch prvních 10 km bylo trošku težších.Jede skvěle jel jsem i 140 jen prostě ten rozjezd je horší.Majitel se jeví hodně seriózní a nechal na ní dělat servis dost velký,nové válečky i řemen nové obložení dnes jsem měl dole spojku a bylo vidět i krásné nové červené pružinky.Vypadá ale že je kontrastka původní tak ji asi vyměním ale nevím jestli žlutou nebo červenou.Zítra budu v práci vyrábět klíč na sundání varce tak pak uvidím jak vypadá ještě ten.
06 kvě 2011, 22:45
zdravym mam dotaz na tu max.speed pac kamos me rikal ze je max tech 110kmh ale tady pise spousta lidi ze jede tech 130kmh tak ze jestli by to mohl nekdo upresnit nejlepe z vlastni skusenosti....jak na tom tento stroj je. diky vsem
08 kvě 2011, 06:08
Mně to je jede 120 tachometrových, ale vážím 110kg, což určitě na rychlosti nepřidá
. Mám tam nové 12g válečky a nový řemen, varec orig.
08 kvě 2011, 08:24
Ja mám z max. rýchlosťou malý problém. Ide mi to najviac 105km/h tachometrových. Už som vymenil všetky podstatné veci. Nový varec, valčeky, poloremenica, remeň, spojka, kontrastka a nič okrem plynulého zrychlenia sa nezmenilo. Už neviem v čom to bude. Je to starší model 97. Počet skutočných kilometrov neznámy, ale asi dosť. Myslel som, že po tej výmene vecí za 300euro to bude lietať. A výsledok - sklamanie.
08 kvě 2011, 10:45
no tak to je zajimave ale spis bych dal asi 14g valecky a to by na ty max.melo bejt znat.....hele takovej napad......jezdi ti remen az na konec.......a nemas na tom taliri nejakou omezovaci zarazku jestli se neda vindat........hele ja ho ted planuju koupit toho krasavce......rok vyroby 98 a kolem 44 tis km....realnych i se servisni knizkou puvod nemecko.....bez nehod
ja si myslim ze je to jen o tom variatoru......ja na svim cinanovy kdyz byl novej jezdil max 85km real.....a po upravach 110km real dle gps cos na tomdle bych 20km uvital......