od Maja » 23 dub 2011, 19:23
oleje tam mám dost, přes celou tu pločku na měrce, což je asi max, zatim jsem od výměny ujel 600km a ukazuje stále stejně. Na ukazatelu chladící kapaliny není vidět nic, taK nevím, nějak nerozumím tomu, proč je vyrovnavací nádržka kdesi dole? a kudy se teda dolejvá a jak poznám kolik ji teda mám. Když tam není nic vidět, tak je buď na max a nebo tam neni ani žádná hladina vidět, že ji tam je málo.
Včera jsem jel Pardubice - České Budějovice a zpět. 410 km. Cestu tam na jeden zátah bez přestávky.
Tak nějaké dojmy:
Novej varec a řemen se během jízdy zřejmě asi "zajel" protože maximální rychlost se zvýšila. Měřil jsem si spotřebu a tak jsem skoro celou cestu je předpisově do těch 90km. Ale na rovince před Třeboní převážila zvědavost. 141km/h tachometrovejch - GPS rovných 130 (při větší rychlosti to teda proměřuje už docela dost), ale i to je super úspěch protože před výměnou varce to jelo 120 a nerozjelo se to víc ani z kopce.
Takže ten RMS varec zase tak špatnej neni, a jestli dlouho nevydrží - no vždyť stál jen 1900,- tak uvidím časem.
Cesta naprosto pohodová (až na některé úseky dezolátních silnic). Po 200km jízdy bez přestávky, žádná bolavá pr.... nebo bolavá záda, tak v tomhle má Majesty u mě naprostý obdiv. Na Kymcu musím dělat každých 50km přestávky abych se protáh a srovnal si záda.
Rekordní teplo a motorky všude, nádhera.