od Maja » 18 dub 2011, 22:45
to Winterwolf,
konečně rozumnej nápad s tou dovolenou, vyhlídni si pár strojů (nevybírej takové, které jsou v inzerátech dlouho - většinou je k tomu důvod) a zajet si je omrknout, i kdybys nekoupil, není to promarněnej čas, získáž zkušenost a při dalším pak můžeš už porovnávat. Hlavně se tady nenech zblbnout od lidí do silnejch mašin a jdi si za svým. Já jezdím i na 125ce a vůbec mi nic na ni nevadí, je to o přístupu. Jinej by řek, že když sedlá 250 tak by 125 už nemoh, ale tyhle lidi zase nechápu já.
Majda je super pohodlná. Nejpohodovější svezení ze všech, které jsem vyzkoušel - za to jsem ji odpustil i nějaké nedokonalosti.
19.4. edit:
No to taky souhlas, pul litru, to už je fakt dost jedno, navíc větší obsah má výhodu rezervy výkonu a taky ten motor bude určitě mít i delší životnost. Akorát, že za tu motorku dá skorem 2x tolik. Měl jsem dva Burgouše ve výběru taky, jenže ten co vypadal solidně stál 49t. + 4t. za přihlášení a kolik měl najeto, se také nevědělo. To mě teda přišlo, že se raději spokojím 250 Majdou, protože obojí je risk, ale je rozdíl napálit se za 25 tisíc nebo za padesát.
A je tu ještě jedna rovnice - za 50t. se dá zase koupit 250ka o dost mladší.
Tuto spotřebu bych celkem jako dovedl pochopit u klasik karbecu, jenže ty se vstřikem, na tom nejsou nijak výrazně líp.
Moje 125ka žere přesně 3l. a kamoš s Pantíkem (Honda) má spotřebu lehce pod 3l.
Podle mě za to ty motory nejspíš nemůžou, všechno je to ve variátoru - za nadměrnou spotřebu může variátor, kterej nutí motor běhat ve výkonově optimálních otáčkách a to i tehdy, kdy to vůbec není třeba. Proč to nemá volnoběžku a motor z kopce brzdí místo aby se pohybová energie zužitkovala to už vůbec nechápu, takže pod kopec musím stejně motoru trochu otevřít benál, proč je to stejně i u dvoutaktu, kde by se z kopce rozhodně brzdit motorem nemělo - to už mě hlava nebere. Ve všem samej pokrok, ale variátor v této koncepci asi bude nesmrtelnej na věky - amen.
edit:
Tak Majda má ode dneška novej varec a řemen a vzduch. filtr.
Rozjezdy jsou nyní úplně super, zrychluje razantně už od nízkejch otáček a stovka je tam ve chvilce. Maximálka se však nezvýšila, na těch 120ti prostě končí, nevím čím by to mohlo být (válečky 12g)
...asi to nebudu řešit.
V obci při padesátce jedu nyní takřka na zavřenej plyn, prostě s tím novým varcem je to úplně jiná motorka.
Nová měrka oleje.
Měrka má hnědou barvu což nepovažuju za zrovna štastný, když je novej olej tak je to dost blbě vidět.
Olej jsem měřil bez zašroubování, a je přesně přes celou tu plochou část - je to tak dobře nebo by to mělo být na prostředek tej plošky?
Dal jsem tam 1,2l ale jen tak podle čárek na flašce.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 říj 2013, 16:59, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou