"Je to ještě větší blbec než jsme doufali", - tak nějak by se dalo komentovat moje dnešní odpolední snažení. To s vypuštěním převoďáku to nenjni jediná moje nesnáz, pokoušel jsem se sundat kryt variátoru, ale nepodařilo se mi sundat ani to oplastování. K některem šroubum dost přiblblej přístup - co tím výrobce sledoval, možná pokus o hlavolam. Pak jsem začal tušit, že nejdřív musí dolu vzducháč, ale ani ten se mi nepovedlo sundat i když jsem odmontoval (uchycení) vše co se se viditelně odmontovalo dalo, pouze se mi podařilo sejmout papírovej filtr z varce. Byl čistej. odstranil jsem šrouby pod filtrem a stejně nic, kryt varce šel pouze trochu vyklonit ale ven sem ho nedostal - vycházím z předpokladu nic nedělat nějakým násilím.
Motorovej olej to byla taky story. U benziny měli jen moguly a tak sem šahnul tam gde měli v regalu napsany W10. Nalil sem 1,2l a koukam na lahev a tam napsany W5. Ty k....... to měli v regale pomichany.
Tak znovu k benzině koupit W10 a na druhej pokus.
Ctěl bych se zeptat. W10 jsem koupil už jen litrovku, takže toho W5 tam tak ty 2decky zustaly - vadí to něčemu?
.....proc v prevodovce nesmi byt ridsi olej? kvuli simerinkum? sem myslel, ze ridsi olej lepe maze - lepe drzi film - teda ciste jen moje neodborna uvaha.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 dub 2013, 13:59, celkově upraveno 2