... kdepak, já neřeším žádnou třetí svět válku, ale konkrétní záležitost, tedy jak je to se spolehlivostí u desetileté Majesty.
Jestli čtyřtaktuje - no jak to mám vědět, když tomu prd rozumím?, zatím sem se ani nedozvěděl jak je to s těma vybracema v nízkejch otáčkách, jestli je to závada nebo normál.
Podle zvuku motoru jako laik poznám prd - na vyšších otáčkách jde hezky potichu - takže mě se to co by amatéroj jeví dobrý.
Především si nedělám starosti jestli se něco rozbije - nejsem idi...., je mi jasný, že starej stroj potřebuje péči a občas něco vyměnit, ale jde mi o spolehlivost,
o to jestli támhle někde 500km od domova každou chvíli něco neodejde a nebudu mít každou chvíli nějakej problém co s nepojízdným scootem (každou chvíli jsem napsal jako nadsázku).
Závady typu "s tím se dá dojet (to hlučný ložisko se v servisu vymění)", neřeším.
Řeším závady, který motorku znepojízdní a nejdou na silnici opravit - např typicky u scoota - už tu někdo i psal - ke všemu blbej přístup - se dělají opravy na silnici asi dost blbě.
(osobně bych si asi dokázal poradit jen s nefunkční svíčkou a víc asi už nic).
Na co si dávat pozor: co vozit pro jistotu sebou? řeknu příklad, jsou tam nějaké náhony čerpadel, zasekávající se termostaty, odcházející řídící jednotky, a tak?
Myslím, že nyní už rozumí každej - co bych rád věděl.
...jo a za ten infarkt sorry - doufám, že si to ustál.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 26 bře 2013, 01:03, celkově upraveno 1