Diskuze o skútrech větších objemů.
03 dub 2017, 07:39
Nevymenil,ted rano jsem vytahl sytic prostriknul to technicakem... Zjistil jsem ze kdyz s tim syticem otacim v te prirube tak se meni otacky...jestli se me treba nepridrhava...
03 dub 2017, 07:40
Membrana se zda byt ok,to uz jsem se dival minulý tyden...
03 dub 2017, 09:56
Zkus ho odpojit jestli se to chová stejně , je možné , že ti odešel
03 dub 2017, 14:28
Za studena to chyta s nim určitě, protoze jsou otacky zvedle,ale kdyzbse to ohreje 35km jedu domu,tak nekdy zustanou otacky na stejne urovni a nekdy to zas chcipa...nevim je to divny,jeste me napadlo ten karb celej vytahnout,vycistit a za usim nekde koupit sitko na benzinovou hadici,jestli nemam nejaky bordel v nadrzi...
03 dub 2017, 14:46
Tak tím určitě nemůžeš nic zkazit
Mě se včera stala vcelku podivná závada... Jel jsem od Českého Krumlova domů do Prahy se 2 zastávkami ( tankování, déšť) a asi 30 km před Prahou mi na dálnici za jízdy chcípnul motor. Zastavil jsem na krajnici, zkusil nastartovat, normálně to blaflo a dojel jsem bez problémů domů. Nechápu co se to stalo. Dešti bych to nepřisuzoval protože už bylo asi hodinu po. Nejsem si vědom ,že bych trefil nějakou větší díru v tu chvíli kdy to vypnulo... Ani jsem nejel nějak na hraně, celou cestu jsem se držel v rozmezí 100-110km/h Jen když jsem předjížděl nějaký ten kamion tak chvilkově 120km/h
Jediné co mě napadlo,že se mi uvolnil/ sepnul boční stojan protože to mělo stejný projev.
03 dub 2017, 15:30
No teoreticky to tim byt mohlo...ja jsem zjistil v tom manualu,ze ten sroubek nastaveni bohatosti je u 125 na 2,5 obratky, u 150 na 3obratky...tak usuzuji ze u 180 bx melo byt 3-3,5...ted jsem zkousel startovat studenou,nastartovala se syticrm a postupne se uklidnila az na volnoběh... Tak uvidim zas po nejake jizdr,pokud by rozhybani sytice nepomohlo,tak to rozdelam...
03 dub 2017, 19:14
jak dlouho vam trva nez se skutr sklidni a da se s nim jet po nastartovani studeneho? Myslim tim nez spadnou otacky v tomto pocasi 15-25° .
Me pripada ze to drzi dost dlouho a stejne pak pri prvnim rozjeti se to jaksi podivne dusi az cca po 50m je to tak nejak ok.
03 dub 2017, 19:15
Jo to tak je..ja vetsinou nastartuju,dooblecu se,mezitim se me nahrejou rukojeti a pak uz je to dobry, cca 4-6minut nrz se dooblecu
Odesláno z mého VFD 1400 pomocí Tapatalk
03 dub 2017, 21:08
Start, nandam rukavice a jedu. Max 1-2 minuty a da se odjet.
03 dub 2017, 21:17
no nerikam ze neda, ale kdyz pridam tak to "prska" az hamba
Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 dub 2017, 21:26, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
03 dub 2017, 21:42
Když píšu dá se odjet tak mám na mysli normální plynulou jízdu bez prskani nebo dušení. Pokud to trvá déle jak 5 minut tak máš něco špatně. Začal bych termostatem.
03 dub 2017, 22:00
No me to neprska,jen to je na prvni otoceni plynem "tupy" Jinwk ted vecer otacky bez problémů,bez pridrhavani...mozna neco s tim syticem...uvidim jestr...co tyden 300km,takze jestli neco tak se to určitě brzy projeví...
Nezakládej dva příspěvky pod sebe, které od sebe dělila jedna minuta. Můžeš v takovém případě použít upravit a do prvního příspěvku to dopsat. Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 05 dub 2017, 18:22, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
05 dub 2017, 07:47
Tak jsem se na to ráno zaměřil a je to max 30vteřin než se rozjedu. Start, nandám rukavice a jedu. Po startu se do cca 5 vteřin začnou zvedat otáčky (sytič)
05 dub 2017, 09:11
Jo, otáčky jdou nahoru v pohodě i dolů když vydržím tak dlouho neodjet, jde mi spíš o to že pokud odjíždím tak při přidání víc plynu to jakoby střílí a nemá tah, když přidávám zlehka tak cca po 50m je vše ok
05 dub 2017, 09:38
Vyčisti karburátor, cestu benzínu a vzduchu a vyměn filtr, pak možná i jinou svíčku