od Ondrus84 » 14 říj 2016, 22:27
Hele dorazil dnes ten novej variator, vypada to dobře zpracovany, akorat bych se chtel zeptat.... Ty valeck jsou v tom kosi namazane vazelinou, mam to tam dat tak nebo to mam vytrit do sucha???
-- 15 říj 2016, 12:43 --
Takže rezuméééééééé, dneska jsem to poskládal s tím,že jsem to nechal odkrytované a šel to zkusit jen v montérkách po vesnici,první co mě hned zarazilo byla akcelerace....prostě to nejelo..... tak jsem zajel zpět vytáhl variátor,odmastil,pak jsem to uz slozil celé a jel jsem asi 10km do lídlu pro nějaky nákup, akcelerace pořád na hovno,takže po příjezdu jsem to rozhodil znovu,výtáhl válečky a hodil na váhu,naměřil jsem rovných 100g, vzal jsem ty původní(které teda nemají plošky-takže použitelné) a hle ty měli jen 70g...takže to bylo vcelku jasné, dal jsem si tam ty původní s novým variátorem lehce jsem je máznul(nový variátor je s uzavřenou klecí a jak jsem se dozvěděl trochu namazané to má být) a už to zase akceleruje jak hajzl,nicméně nový variátor s novými válečky odstranil to rezonování,ale jak jsem tam dal zpět ty původní válečky tak se na testovací jízdě opět to rezonování trochu projevilo, takže to zatím nechám tak a jak budu na jaře měnit řemen objednám si 6x13g válečky(originál je 6x15,3g a v novém variátoru byly 6x16,5g) a budu mít to co asi zhruba chci, rychlou akceleraci s maximem do 110km/h,když budu chtít jezdit rychleji vytáhnu si motorku. S těmi 16,5g to sice jelo na maximálku lépe(skoro 130) ale dlouho to trvalo a do kopce furt plnej kotel,abych vůbec nějak slušně vyjel....Doufám,že moje laboratoř někomu trochu poslouží
Hawk
"la vencita e una fonte di emozioni"
Fiat Bravo :
Paiggio X10 350 Executive :