Diskuze o skútrech větších objemů.
05 říj 2016, 20:46
Majda to už asi nemá,ale u starých motorek Jawa byl problém se zámky pístních kroužků. Pokud se dal píst obráceně tak nepěkně podřel válec
nicméně pokud to máš obráceně tak bych to být Tebou otočil co nejdříve.
Mimochodem poté co mi praskl ten výfukový ventil tak jsem hodně hledal na netu a je to vcelku běžná závada pro Majesty 150 a 180 jelikož je hlava i klika shodná s 125 tak jí to větší namáhání dělá vcelku potíže. Na nějakém IT fóru jsem našel celé vlákno a tam i popisoval , že je to pouhým okem nepozorovatelné,ale ve ventilu vznikají "mikrotrhliny" a po čase prostě upadne hlava ventilu.... Jediné řešení je prý co 20 000km preventivně ventily vyměnit
05 říj 2016, 20:52
Neeeee, prostě si vstrikoval nitro a utavil si to, tak nekecej[WHITE SMILING FACE]
05 říj 2016, 21:01
Na stranu druhou wintre..... Mi to okem nepoznáme, ale odborník u kterého si mel hlavu na brus a vyrovnání by to poznat měl.... Možná by to stálo za zkoušku mu to jít omlatit o hlavu.....
05 říj 2016, 21:16
Už na tom lietam celú sezonu cca 6000 km.Tak to v zime otočím, nech je to jak má byť.Tesnenia pod hlavu sú dosť drahé.Najlacnejšie ma vyjde celá sada za 26€.Kupoval som 2 x,lebo som zabudol dotiahnuť hlavu a prerazilo mi po 1000 km tesnenie.Tak si to zasa zopakujem.
05 říj 2016, 21:22
Hosi furt se v tom nehrabte... Divejte jak dopadl Wintr
05 říj 2016, 21:24
Vada ventilu je videt jen rentgenem... Bohužel...
05 říj 2016, 21:39
No mňa to vôbec neteší,ale keď musíš tak musíš.
Predsa v tom Wintra nenecháme samého.
05 říj 2016, 22:12
20.000 km a vyměnit ventily ? to je blbost, zas o tolik to nemá větší výkon než 125ccm. Nehledě na to že tu někdo psal, že má najeto nějakých 60.tis km
hold špatný kus :-/ .......podle mě hold únava materiálu a třeba byl ten ventil v minulosti rovnán a tím se mohla narušit jeho struktura
05 říj 2016, 23:51
Wintre kdyz si mel rozhozenej variator kolik je tam v originale válečků?
06 říj 2016, 08:03
@ Wáca: jak jsem koupil tak prodávám
On jen psal že je to doporučení ne dogma
Jestli byl opravovaný nebo ne netuším a nejsem si ani jistý jestli by si toho někdo všiml. měli je dole když se zabrušovali tak předpokládám, že kdyby tam bylo vidět něco špatně tak mi řeknou
@ Ondrus84: Válečků je 6 ,ale váhu netuším... kupoval jsem v Yamaza podle VIN a dostal jsem jen pytlíček s EAN kódem
06 říj 2016, 08:05
Jj, rozměr a váhu vím, jen jsem nevedel počet 12x20 a 15,3g
08 říj 2016, 15:33
No takže sranda, jelikož už počasí neni nic moc rozbodl jsem se kuchnout ten variator.... Katastrofa, to prase které to utahovalo...... Zkousel jsem to nejdřív razovym utahovakem... Nic, tak jsem vzal golu a aretacni kleště, první lamela ulomena.... Rikam no nic, tak jsem si kleste upravil abych se dostal na ty vnitřní díry v poloremenici,křup.....k***a....rikam to co s tim, no nic stejne budu muset koupit novou poloremenici..... Tak jsem jeste asi 2x zohnul a narovnal klíč a konečně to povolil.... Zda se mi ale, že je ten variator celkově uz nějak nemocnej.... Různě ohoblovany, odrany..... Ma nekdo zkusenost s neoriginalnim? Maj na scootlandu za 900,ze bych to koupil celé nové.....
http://www.scootland.cz/zbozi/r-p-varia ... i-125-180/
08 říj 2016, 18:17
Když chceš dávat neoriginal tak kup rovnou Mallossi Multivar. Jiné nemají moc cenu protože jsou za chvíli opět opotřebované.
08 říj 2016, 18:19
Jenze ten stojí raketu... Na to seru, to radsi koupim jen tu přední poloremenici a nové Válečky
08 říj 2016, 18:27
A ta vodítka by taky už chtěla