Když to tak čtu tak jenom několik poznámek k tématu. Předem přeji hodně síly a houževnatosti Winterwolfovi k dokončení opravy motoru. Motor majesty neznám ale pár všeobecných poznámek které platí pro spalovací motory. Montáž pístů šipkou směrem jízdy nebo k výfuku. Otvor pístního čepu není souměrný s osou pístu a je nepatrně vyosený kvůli eliminaci přítlaku pístu na stěnu válce při pracovním zdvihu. Ventil není svařovaný ale kovaný ze dvou druhů ocelí, nepodstatná připomínka
A že ventil upadnul? možná smolík který se stává nejčastěji, nic divného, další příčina chudá směs a přehřátí, moc těsně udělaná vodítka a jejich přidření, taky špatně udělané sedlo ventilu(moc úzké) které nestačí přenést teplo do hlavy a ventil se přehřeje. Ale podle fotek to vypadá že máš asi smolíka, ty vodítka se skoro vždy ohlásí předem klepáním do pístu než se zadře. Jinak přeji ať to po opravě jezdí.