widra1 píše:Pánové uvedu vás do obrazu jak funguje sytič na malých Majdách
Sytič se skládá z topného tělíska, patrony s vlnovcem která reaguje na teplo a jehly.
Po nastartování (běžící motor) přijde napětí na topné tělísko, to začne ohřívat patronu a ta začne zvyšujícím se tlakem přes vlnovec vysunovat jehlu, čímž uzavírá sytičový okruh benzínu.
A hodně moc záleží na správné počáteční (studené) pozici jehly.
Takže žádné čidlo které by ovládalo sytič tam fakt není.
A k tomu nájezdu, Majda při správném servise je schopná bez GO udělat přes 100tisíc km, bohužel to co tu jezdí jsou všechno italské stočenky těsně před smrtí bez řádného servisu, pro ně to je prostě spotřebák spotřebák a jestli někdo věří že si koupil poctivýho italskýho 10 let starýho skutra s najetejma cca 20000km tak by si měl zaplatit delší pobyt v Bohnicích
Zdar J.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků