Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Yamaha Majesty 180

18 črc 2016, 11:10

Nedávno jsem potkal PCXko s 60 000 km na tacho a vypadalo uplne jak nové...

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Re: Yamaha Majesty 180

18 črc 2016, 11:12

No... Ok, stejne nechapu proc kdyz si byl tak spokojenej s p. Hondou.... Mel sis vzit PCX

Re: Yamaha Majesty 180

18 črc 2016, 11:14

Pcxko ma manželka a vadí mi jak je pomalé, shcko mi uz bylo nepohodlné a u Forzy byla platební neochota.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Re: Yamaha Majesty 180

18 črc 2016, 11:17

Takze odtud vítr vane... Mam pocit ze ses zbytečně náročný....

Re: Yamaha Majesty 180

18 črc 2016, 11:18

No tak to máš pravdu :-)

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Re: Yamaha Majesty 180

18 črc 2016, 11:26

No... Koupil sis - stejne jako ja- starej krám a proto se jako starej krám chová a ty prostě musíš starému krámu odpustit jeho nedostatky, nebo ho prodat a koupit novější starej krám a furr dokola..... Me osobne sere jen to, ze to tak skáče na nerovnostech, jinak jsem spokojen

Re: Yamaha Majesty 180

18 črc 2016, 11:36

No starej kram... je tomu 10 let. Shcko melo 15 :-) Je toporad vcelku jednoduchý stroj a jediné co po něm chci je aby fungoval tak jak má. Když se dají provozovat 100let staré auta tak proč ne 10 let starý skútr

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Re: Yamaha Majesty 180

18 črc 2016, 11:40

Vsak provozuj, ale neřeš blbosti. Proste rano 2xotoc plynem vic jak pulku a bude to dobry.... Spotrebu máš dobrou, startuje to, co bys chtel vic, nehlede na to ze jak se začneš vrtar v bohatosti tak to bude buď žrát jak kráva nebo to zas nepojede.... Nechal bych to bzucet. Jeste me napadl test paliva, zkus tam narvat treba vervu100 jak se to bude chovat....

Re: Yamaha Majesty 180

18 črc 2016, 11:44

No v tomhle se neshodneme. Dokud nebude 100%startů napoprvé tak to řešit budu.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Re: Yamaha Majesty 180

18 črc 2016, 11:52

Ok, tak jsem zvedav na co přijdeš, ale videl bych to na jineho skutra.... Ja startuju na poprvé vždy, ale vždy pri prvnim(studenem) rozjezdu se to jak ty říkáš "hada" jako by tam slo malo paliva, po dvou přidání plynu to už frci normálka

Re: Yamaha Majesty 180

18 črc 2016, 11:55

To bych i zkousnul, ale ty starty mi prostě vadí..

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Re: Yamaha Majesty 180

25 črc 2016, 09:12

Tak jsem se o vikendu zase pěkně naštval... Skutr od posledni návštěvy servisu startoval hůř a hůř tak jsem se chtěl podívat. Sundal jsem sedlo me myslel jsem že mě trefí... První co mě překvapilo byl odpojený sytic.... Druhá věc byly všechny hadičky od karburatoru co mají jit dolů pod skutr tak položené na motoru a konce na válci..... Třetí bylo zapojení hadiček kolem karburatoru naprosto chaoticky bez využití připravených držáků z výroby. Poslední na co jsem přišel tak byl povolený kabel na startovacím relé, proto občas místo startování jen cvaknul.

Strávil jsem nad tím 10 minut abch to dal do pořádku... Tolik času by to zabralo i technikovi.....


Ještě poznamka na závěr. Vyměnil jsem nový sytic za starý a rano jsem prisel ke skutru, 2 otočil plyn na max a naskočil na drcnuti do starteru. Otáčky u studeneho již nejsou tak nesmyslně vysoké a taky se to hádá míň.

Re: Yamaha Majesty 180

25 črc 2016, 10:40

Pak dej neco do servisu, jeste ze na tom pracuju sám

Re: Yamaha Majesty 180

25 črc 2016, 10:50

Štve mě to o to víc, že jsem tam byl vždycky naprosto spokojený...

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Re: Yamaha Majesty 180

25 črc 2016, 12:22

Pánové uvedu vás do obrazu jak funguje sytič na malých Majdách ;-)
Sytič se skládá z topného tělíska, patrony s vlnovcem která reaguje na teplo a jehly.
Po nastartování (běžící motor) přijde napětí na topné tělísko, to začne ohřívat patronu a ta začne zvyšujícím se tlakem přes vlnovec vysunovat jehlu, čímž uzavírá sytičový okruh benzínu.
A hodně moc záleží na správné počáteční (studené) pozici jehly.
Takže žádné čidlo které by ovládalo sytič tam fakt není.
A k tomu nájezdu, Majda při správném servise je schopná bez GO udělat přes 100tisíc km, bohužel to co tu jezdí jsou všechno italské stočenky těsně před smrtí bez řádného servisu, pro ně to je prostě spotřebák spotřebák a jestli někdo věří že si koupil poctivýho italskýho 10 let starýho skutra s najetejma cca 20000km tak by si měl zaplatit delší pobyt v Bohnicích
Zdar J.
Odeslat odpověď