Diskuze o skútrech větších objemů.
15 črc 2016, 12:33
No ale to by nemělo. Alespon SHcko to nedělalo.....
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
15 črc 2016, 12:34
Hele... Jezdim na ruznych motorkach uz 16let....doma mam velkou... Kdyz je motor studenej proste nemuzes chtit plnej vikend a uz vubec ne u karburatoru, plovakovka sw postupne naplni a pak uz zo valiiiiii
15 črc 2016, 12:36
Ale ono to neni na plnej plyn. Naopak když víc přidám tak to přejde.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
15 črc 2016, 12:42
NO....tak to Ti dělá prostě to samý co mě...neviděl bych to jako závadu,to že Ti to nestartovalo závada určitě je.....ale tohle...blbost,prostě už to má něco za sebou a studená motorka ani auto (s karburátorem) prostě nejede...HAWK
15 črc 2016, 13:06
Podle mě to není správně. Je to už 4 skútr vše byly karburator a dělá to jen tenhle.
Jak to pujde tak o5 vyndam karburator a tentokrat ho rozeberu do sroubku....
15 črc 2016, 13:09
No... Aby si to pak vůbec rozjel....
15 črc 2016, 13:11
Tak to se me skoro dotklo
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
15 črc 2016, 13:49
Za tepla to startuje v pohodě? Nějak jsem to nepročítal...sytič, zpuchřelé hadičky podtlaku, dát výš jehlu....
15 črc 2016, 14:00
Za tepla je to lepší za studena cca každý 3 start je az napodruhé.
Abych to shrnul tak vymeneno za nové:
Sytič yamaha
Svicka ngk
Vzduch filtr yamaha
Priruba karburatoru yamaha
Procisteno:
Palivova cesta a filtr v nadrzi
Ventily serizeny. Servis mi delali takze předpokládám ze je to správně.
Podtlak funguje jak ma otestovano pri vypouštění nádrže.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
15 črc 2016, 15:08
Wintre, ja to taky nemyslel na Tebe, ale většinou když se u starsiho stroje neco rozdelava a nedá pak nové........ Muze to pak byt horší
15 črc 2016, 15:09
Ja vim proto ten smailik
ale stejne bych rad alespon vyndal trysku , jehlu a tak...
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
17 črc 2016, 21:27
Mě to třeba za studena chytá parádně, ale když je ohřátej tak musím s plynem a kolikrát ještě 2-3x vrknou plynem aby nechcíp. Jediný co mě napadá tak že se v teple odpaří benzín a trvá než se zaplaví karbec.
Jinak u tebe bych kouknul na správnou hladinu a nastavení bohatosti.
17 črc 2016, 21:41
Klasika u karburátorových motoroch,či už moto alebo auto.
Naposledy upravil
forester dne 17 črc 2016, 22:44, celkově upraveno 1
17 črc 2016, 22:42
Wáca píše:
Jinak u tebe bych kouknul na správnou hladinu a nastavení bohatosti.
Můžeš to prosím tě víc popsat
Kde a jak
Díky
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
18 črc 2016, 05:24
Výška hladiny, to je množství benzínu v plovákové komoře. Jestli to má majda štelovací tak to zjistíš podle servisního manuálu, kde to bude popsaný jak a kde se to měří.
A bohatost směsi to je ten šroubek ze spodu karbecu u příruby co vede do válce.
Ten dotahuj, ale počítej si otáčky do dotažení, aby jsi věděl kolik tam bylo, kdyby ti to nechtělo chytat pak.
Jinak podle manuálu zase zjistíš kolik otáček od utažení je tovární nastavení.
Nebo ti to někde přisává falešnej vzduch, zkus třeba při startování okolo přirub stříknout odmašťovák, nebo startovací sprej, když to chytne tak to někde saje.