To kiwi: nejsi nahodou pojistovak nebo tak neco??? B) Ty bys ukecal snad i mrtvyho aby sel na pivo
Hele, ja videl novyho leada a muzu ti stopro rict, ze uroven zpracovani a detailu je na tom Symu minimalne stejna, jestli ne lepsi. Jasne, je to za jiny prachy, ale..... A uz vubec si netroufam mluvit o servisu ci dodacich lhutach. Na druhou stranu ceny nahradnich dilu nejsou u hondy zrovna nejnizsi. Sym je novy model, strikacka, dual brzdy, trinactky kola, skoro pet koni navic, dva kotouce, spousta vychytavek X u nas neoverena spolehlivost (ale ve svete je povazovan za velmi spolehlivy), dealerska sit (doufam ze se to zlepsi, protoze zacinaji), nezname dodaci lhuty nahr dilu, nezname ceny nahr dilu, vubec to ma pecet neznameho stroje se zdanlivou prichuti vselijakych potvorzroutu... Honda sive zastarala konstrukce, ale jednoduchost, spolehlivost, delarska sit, dodaci lhuty nahr dilu, drzi si cenu X drahe nahr dily, mala kola, vzadu buben, karbec, konstrukce stara patnact let, nizsi vykon podporeny nazory ze scoot je skutecne linejsi nez jsou srovnatelne stroje... Mozna nekomu prijdou nektere vyhody jako nevyhody a naopak, je to subjektivni zalezitost. Navic at neujela ani metr, tak je uz proste dva roky stara, i kdyz je nova vcetne zaruk. Tezko budu po roce jezdeni nekoho presvedcovat ze je to rocni masina a ze chci za ni 75% ceny.... I kdyz ja chci scootera na dlouhodobejsi uzivani, takze u me by to problem nebyl. A ted to, co pavzuju za nejdulezitesi, a tim je konstrukce predniho stitu. Nelibi se mi jak je otocny a myslim ze za deste tou sparou potece voda z prednich kapot na kolena... Necetl jsem o tom, jen si to myslim. Jinak abys nerekl, tak nez jsem toto napsal, prelouskal jsem skoro cele zdejsi forum o foresightovi... A 50000 musi najet i kdyby na chleba nebylo :p Ne ja verim, ze pokud dostane tu peci kterou potrebuje, tak proste najede mnohem vic nez 50000 kazdej solidni scooter. Myslim ze motoricky to zvladnou i ty ciny, jen uz nebude co vezt, pac se to rozpadne :cyclops: