Tak jsem se dnes byl v te praze podivat na tohoto skutra a muzu rict prvni dojmy. Jelikoz nemam zadne zkusennosti se skutry, pouze jsem se svezl na par padesatkach z ciny, tak jsem vykonem motoru, zrychlenim i jizdnimy vlastnostmy ohromen. Start z nuly na osmedast je otazkou okamziku, pak je to jiz vlaznejsi, ale i tak do tech 120 se vetsina aut nechyta. Zkusil jsem i na magistrale maximalku a dostal jsem se na tachometrovych 140, coz mi bohate staci. Mam 180 cm a ochrana pred vetrem mi prisla slusna, jel jsem jen v triku a muzu rict, ze po tele jsem nikde zadny napor necitil, pouze mirne na hlavu a to jen naz 120 km/h. Jsem zvykly na mou VFR, tak mi perovani prijde docela mekke, ale ne prehnane, ani pres nejvetsi diry nebo zpomalovaci pasy to neslo na doraz. A to mam obleceny skoro 120 kg. Rizeni je pro me az dost zive, zataci to uplne nadherne, myslim ze na klickovani po meste, i pres relativne velke rozmery, to je plne vyhovujici. Brzdi to ma taky slusne, i kdyz tady jsem zvykly na vetsi jedovky, rozhodne to ale nebrzdi spatne. Taky, i kdyz jsem se snazil, tak se mi pri beznem provozu po praze nepovedlo skrtnout variatorem nebo stojanem, takze svetlost to ma taky slusnou. To kamos co ma nejakou padinu keeway, tak skrta kazdou chvili. Libilo se mi precizni ovladani brzd, plynu a vubec vsech ovladacu, kdy packy nemaji vuli, prepinace presne informuji, ze preply a plyn ma kratky chod bez vuli a prijemnym odporem. To se mi treba u kymca zdalo horsi, hlavne ty vule v packach a nejasna odezva v pacce pri brzdeni. A posez, to je jedna basen. Zvykly se supersporta to je slasl pro me pozadi, rozmazlene z francouzkych aut. Prodejce Meteorsport s.r.o., Na strži 35, Praha 4, byl velmi ochotny a sdilny, bez problemu skutra pujcil k projizdce, nechal me jezdit jak dlouho jsem chtel a nevyzadoval zadne zvlastni zastavy. Ochotne odpovidal na me dotazy a jelikoz dany typ sam pouziva, tak daval vlastni zkusennosti. Podle nej se spotreba pohybuje mezi 3 - 3,5 litry, cou mi prijde dost dobre. Libily se mi vselijake vychytavky co to ma, jako jsou mlhovky, osvetleni zavazadloveho prostoru, kam se vejde ma Nolan N102 (vyklapecka), i kdyz s fousama, na delku a na sirku je tam ale prostoru na nakup na vikend. Dale jsou fajn dalsi odkladaci prostory vpredu pod kapotazi jsou dve schranky, jedna tak na mobil a cigara, druha je uz pekna, rekl bych ze svacina vcetne litrovky s pitim se do ni vejdou v pohode. Dalsi prostor je dole mezi nohama, ktera je sice dost melka, ale necha se tam odlozit treba piti ci nejake drobnosti. U techto schranek se mi ale nelibi dosti subtilni system uzavirani a nedaval bych mu velkou zivotnost.. Ale je to jen kousek plastu, ktery nebude problem vymenit. Je fajn, ze to ma tajny vypinac, i kdyz tovarne montovany, ale uz te to pripraveny a neni problem si ho kamkoliv premistit. Dalsi, pro me dost zavazna vec vec, ktera se mi moc nelibi je, ze to ma servisni interval 3000 km. Je to normalni? Doufal jsem v 6000 jeko to maji normalni motocykly... I kdyz se vlastne meni jen oleje, ale kvuli zaruce to clovek musi absolvovat. Pocitam tak s 10tis rocne, ta to je 3 - 4 krat na prohlidku... To mi prijde celkem dost. Cena servisni hodiny je cca 450 kc, takze na muj vkus docela slusny naklady.. Prodejce mi tedy rikal, ze na nejaky kilometr vzhledem k zaruce nekoukaji a ze i tech 5000 km od prohlidky do prohlidky uznaji, protoze pri dnesni kvalite oleju se nemuze tomu motoru nic stat, ale vyrobce predepisuje pouze ty tri tisice.. Jak to maji jine znacky? Ja vim, jde o to to pretrpet behem zaruky a pak si oleje clovek vymeni sam, ale stejne mi to prijde nejak malo. Ted budu behem vikendu premyslet a v pondeli se rozhodnu. Zatim jsem ze skutru jako takoveho docela nadseny, cekal jsem to horsi i pres stohy prectenych recenzi a diskuzi. Jen ten servis. Jinak nahradni dily bezne pouzivane, jako jsou kotouce, desky, packy, remeny, valecky atd., to maji skladem. Pri nejake ne bezne oprave se objednavaji primo v thawanu a tak to chvili trva. Pry ale jeste nemeli v oprave skutr dyl, jak 14 dni. Takze tot me dojmy... Skoda ze tu neni zadny majitel, aby rekl neco vic po dlouhodobejsim uzivani... Nekdo bude muset zacit.. Zatim zdar!
Jeste par fotek.. i kdyz u me vyhrava ta modra.... sym gts 250i
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.