Tak jsem zkoušel studovat manuál. Mám verzi pro 250 a 400 June 2000. Jedinou závadou manuálu je mutace ES/IT/NL
Zkoušel jsem si ověřit kontrolu oleje, zda postupuji podle manuálu.
Zatím jsem došel k tomu, že se měří s vyšroubovanou měrkou(zasunutou, to aby zas někdo něměl připomínky, že když to vyšroubuju, zak tam nic nenaměřím
). Ale na začátku je psáno, že se má motorka opřít o boční stojánek a držet ve vertikální poloze. Tak tomu teda jako nerozumím.
Zatím jsem postupoval tak, že jsem motorku držel rovně (nikde se neopírala) a kontroloval měrku. Předpokládám, že tak to děláte taky.
Když jsem kontroloval sám, tak jsem to postavil na boční stojan, vyndal měrku, otřel měrku a lehce zasunul (na půl závitu aby tam držela). Pak jsem opatrně pomalu zvedal motorku až do rovnovážné polohy a pak zase pomalu zpátky na bočák. No a zkontroloval měrku.
A teď vy, jak postupujete?
Případně nemá tady někdo manuál v nějaké pro mě přijatelné řeči? AJ/NJ/ČJ (ta ČJ by byla asi nejlepší
)
Mohl bych ho případně z papíru i převézt do elektronické verze.
Na internetu jsem nic takového nesehnal. Pouze na B400, ale to už je ta nová verze, kde je na kontrolu oleje "okénko", takž to je mi zrovna v této věci k ničemu.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350