Tak jsem koukal, že se tu pár zmínek objevilo, ale samotné téma k tomuto stroji tu není.
Těhle strojů je tady málo, ale snad se někdo další najde, kdo by přispěl.
Takže moje stručná charakteristika stroje.
Pohodlí dobrý, ochrana před zlým počasím skvělá, jízdní vlastnosti dobrý.
Standardní plexi stačí, ale fučí mi na horní polovinu kebule. Větší ale pořizovat nechci, protože jsem spíše menší a chci si zachovat výhled přes plexi a ne skrz plexi.
Výkon tak akorát, aby se člověk udržel v proudu aut a nesnažil se ho každý vytlačit při předjíždění.
Místo pod sedlem je sice lepčí než na Leadu, ale na novější modely to fakt nemá (hurá za kufr
).
Taky plotny na nožičky spolujezdce by mohly být větší.
Seznam zatím provedených vylepšení.
- výměna oleje a filtru
- svařený airbox, někdo se chtěl podívat dovnitř a pak to bylo staženo drátem což nevydrželo a tak byl rozšklebený => přímé sání, doufám, že se nedostal nějaký binec až do válce
- výměna přední gumy, v prostředku byla už na hraně
- výměna zadních destiček
- výměna zadního kotouče, měl jen 3,5 mm (udávaná minimální tloušťka je 4,5
)
- výměna brzdové kapaliny
- svařený prasklý hlavní stojan
- nastříkaný výfuk, to je tak pro legraci, když už byl dole, tak aby to hezky vypadalo
Doufám, že to pro tuto sezónu bude vše.
Před jarním startem se chystám na kontrolu variátoru a spojky, takže řemen a válečky a tak podobně.
1.7. edit:Od výměny oleje 11.6. jsem urazil již skoro 1000 km. Tolik jsem jinak jezdil za celý rok
Mé předsevzetí, že letos budu jezdit víc, se mi daří plnit.
Sobota: Mnichovo Hradiště - Žacléř - Mnichovo Hradiště (přes Jičín, Nová Paka, Trutnov), cca 200 km
Krásný výlet hezky jsem se projel, provoz v pohodě a nezmokli jsme
Úterý: Mnichovo Hradiště - Jičín - Nová Paka - Trutnov - Žacléř - Trutnov - Jaroměř - Hradec Králové - Pardubice - Chrudim - Pardubice - Hradec Králové - Hořice - Jičín - Mnichovo Hradiště , cca 320 km
Hezky jsem se projel, asi 3x zmoknul
, ale došel jsem ke zjištění, že i za deště se dá jezdit v pohodě.
Při tom dešti jsem zjistil, že Conti Twist drží docela slušně a nebyly s nimi problémy, ale protože nejsem žádný střelec, je třeba to brát na zřetel. Na mokru holt jezdím opatrně, zvláště v zatáčkách. Na širokých a rovných silnicích tam klidně těch 100 podržím i za deště.
Cestovní rychlost stálá 90 - 100 km/h. Z tohoto pohledu splňuje skútr mé očekávání = držím se v proudu provozu
Spotřeba za včerejší výlet cca 3,7 což k trvale držené rychlosti kolem 100 považuji za dobrý výsledek.
Tak toť zatím vše. Jsem se nějak rozepsal
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350