Diskuze o skútrech větších objemů.
25 dub 2011, 14:47
Čus chlapi, jsem tu novej a chci koupit Burgmana 200 potřeboval bych poradit jestli je to dobrá volba je to r.v.2007 a má nějakých 13500km, cena je 44000kč. Na co si dát pozor při koupi. Prodejce říkal že je tam nějaké čidlo nebo kontakt na budíku teploty, když otočí klíček tak to ukazuje max.teplotu, prý to ale není na závadu a na funkci to nemá vliv, tak nevím a proto vás prosím o radu, moc díky.
11 kvě 2011, 08:31
Buráka 200 mám,je to pohodový skútr,nemám s ním žádný problém,akorát po roce odešla baterka,tak jsem koupil gelovku a v pohodě.To čidlo se nechá proměřit,možná nějaký studeňák na přístrojovce.Jinak do města je v pohodě,dá se z něj dostat 130 km/h.do 100 má dobré zrychlení,při předjíždění už se trochu potím,ale 100kg už je znát,proto už jsem se rozhodl,že koupím Burgman 400.
11 kvě 2011, 11:04
Taky mám malýho Burgmana a do města a na výlety kde nemusíš pospíchat a lítat po dálnici super. Po Praze jezdím za nějakých 3 - 3,4 litru na sto. Jediná závada za 3 roky co jsem měl byla taky mrtvá baterka. Odešla cca po 7 měsících. Koupil jsem novou a od té doby v pohodě. S mýma skoro 130 kg dokáže jet aniž bych za to tahal na doraz cca 120km/h, pravda po překročení stovky to zrychluje spíš jak autobus než skútr.
Co se týká tý závady ukazatele teploty, zavolej do servisu a poptej se, za to nic nedáš. Nebo sebou vezmi někoho kdo rozumí skútrelektrice ať to zkoukne.
12 kvě 2011, 14:20
Díky za info.než jsem Burgmana koupil tak jsem volal přímo na servis do Suzuki a tam mě řekli že to může být čidlo, přístrojová deska a nebo někde jdou dráty na kostru. Jenomže problém je ten že po otoční klíčku v zapalování by se měli budíky jak teplota a benzínu vrátit na nulovou hodnotu a oni opět vyskočí na maximílní hodnotu. Měl jsem rozdělané plasty a prolezl snad všechny dráty od přístrojové desky k pojistkám, no prostě ten velký svazek drátu a vše bylo OK. tak nevím čím to může být, pojisky byly také v pořádku. Jinak jsem zatím najel asi 300km a je to super stroj, jede velmi dobře a max.podle tacha je 130-135, no pro manželku do práce a do města uplně vyhovuje, maximální spokojenost.
Jo a ještě jedna věc nevíte kde sehnat manuál na 200-ku, našel jsem jen na 400 a 650-ku. moc díky.
12 kvě 2011, 14:38
Manuál už hledám rok. Někam sem si ho založil.
. Pokud ho najdu dám vědět. Ale nic převratného od CZ Manuálu nečekej. Obsahuje základní popis skútru a ovládání. Pak je tam pár věcí o údržbě, ale jenom takový ty obecný věci typu "jak zkontrolovat olej a chladící kapalinu". Žádný schéma zapojení a popis na opravy tam není.
02 srp 2011, 14:05
čau chlapi,
u burgmana se mi rozsvítila kontrolka "change oil" nemohly by jste mi prosím někdo poradit kde ten olej vyměnit? jsem tak trochu technický antitalent, díky
02 srp 2011, 19:45
Jestli jsi antitalent,tak ho radši vyměň v servisu.Jinak pokud to zvládneš,tak ho vyměň v motoru,samo i včetně filtru.
02 srp 2011, 19:53
cau,to jsem udelal ale porad sviti ta blba kontrolka! (jestli myslis sroub na spodku a filtr na prave strane nad vyfukem?)
02 srp 2011, 20:01
A interval výměny jsi nuloval?
02 srp 2011, 20:11
kdyz otocim klickem tak je tam nula ale co stim dal nevim:(
02 srp 2011, 20:43
Aha,tak to musíš vynulovaz interval,už si to nepamatuju přesně,ale mám pocit,že při vypnutym zapalování zmáčkneš na přístrojovce ten čudl na nulování km,pořád držíš a zapneš klíček,pak čekáš,až odpočítaj km a pustíš ten čudl,ale v návodu je to myslím napsaný.Ten už bohužel nemám,dal jsem ho k fichtlovi při prodeji.
Jinak by neměl ukazovat 0,ale počet km do výměny oleje.
02 srp 2011, 20:48
hned vyklusnu pred fabriku a zkusim to:)
edit: dekuji uctive pane,problem vyresen. mas solidniho pamatovaka:)jeste jednou diky
Naposledy upravil
KYBLOS dne 24 črc 2013, 04:34, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
02 srp 2011, 21:05
NZ,tak to ještě nejsem sklerotik
02 srp 2011, 21:31
jj nejsi,zato ja hledal skutra po parkingu:)
30 srp 2011, 16:16
Ahoj,
sim ta, ako si dopadol s rucickou teploty na Burgmanovi 200? Mam ten isty problem. Snimac teploty je OK, vraj je chybna palubovka, no ta stoji 200 Eur = cca 6000,- Kc... Plus by nevedeli na novej nastavit uz najazdene kilometre. Som zvedavy, ci si to nejako vyriesil...