Jak vyjde volnější podvečer, dám hned vědět.
13.7. edit:Po delší době se zase hlásím. Přidám pár zkušeností po 4.000 Km v sedle B200 K8.
Všechno funguje tak jak má, navíc kontrolami oleje zjišťuju, že ani nikde nic neutíká. Ale to je u skútru těsně po zajetí asi normální. Nicméně já jakožto nadšený skútrista začátečník mám radost i z drobností. Jednou takovou drobností krom dosavadní spolehlivosti, kdy se zatím starám jen o to jak se na "tom" udržet, je i velikost podsedlového prostoru. Už když jsem skútr vybíral mě ten "prostor na mrtvoly" zaujal. Teď když jsem zjistil, že pod sedlo dám opravdu téměř vše co na cesty potřebuju jsem uchvácen. A po tom co jsem namontoval nosič Givi a na něj posadil kufr Kappa 35l mám úložný prostor vyřešen i pro víkendové výlety ve dvou. Pod sedlo kam dám svůj batoh se vejde i kabelka přítelkyně a pár dalších drobností, přítulka svůj menší batoh dá do vrchního kufru na nosič a na něj lze ještě v případě nutnosti přikurtovat spacáky apod. .
S cestováním ve dvou souvisí i úprava pérování. Přidal jsem na tuhosti pérování zadního kola. Burgman přestal v zatáčkách jakoby "plavat" a houpat se a jistěji drží stopu.
Dlouho mi trvalo než jsem si troufl na dálnici, teď už když je potřeba se na ní bez obav pustím. B200 drží i ve dvou a s nákladem rychlost těsně pod 120 km/hod, v sóle je to ještě o chlup víc. Není to dálniční sprinter, ale jde to. Ideální cestovní rychlost je ale tak kolem 90-100 Km/hod.
Spotřeba je teď stabilně 3,5 l/100Km. Ať jezdím po Praze nebo lítám po okreskách. Jenom když se hooooodně snažím a jedu vyloženě na pohodu, tak se dostanu na 3,1 l/100Km. Ale to už není ta radost a prožitek z jízdy.
Problém se seřízením předního světla (svítilo mi do země) vyřešen. Seřizuje se křížovým šroubem pod reflektorem zezadu, což je dost eskamotérská záležitost dostat pod kapotáž ruku a trefit šroub a zakroutit tím správným směrem. Ale jde to........
A nakonec to nejdůležitější..........BAVÍ MĚ TO, SAKRA MĚ TO BAVÍ!!!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
tel. 602350737