Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Škrtání centrálním stojanem o asfalt v náklonu

06 dub 2016, 19:02

Ahoj, řešil jste někdo u hondy foresight 250 výšku podvozku, nebo nějakou úpravu centrálního stojanu kvůli škrtání stojanem v zatáčkách o asfalt? Když ho shodím ze stojanu a nasednu, nepřijde mi, že bych měl sag nějak moc velkej, nastavení zadní pružiny mám skoro nadoraz. Stojan taky zaklapne nadoraz, ale zdá se mi, že ho v zatáčkách až moc často tahám po zemi.
Jestli má někdo tip, jak zvýšit podvozek, nebo upravit stojan, předem díky za info.

Re: Škrtání centrálním stojanem o asfalt v náklonu

06 dub 2016, 19:38

Obrázek

Re: Škrtání centrálním stojanem o asfalt v náklonu

07 dub 2016, 00:22

sundat a nechat,popřípadě pořídit boční u t-maxe to funguje na jedničku :mrgreen:

Re: Škrtání centrálním stojanem o asfalt v náklonu

07 dub 2016, 06:38

No on už vypadá, jak kdybych ho vzal flexou :mrgreen:
A sundavat ho moc nechci, bočák tam je, ale hlavni stojan bych si chtěl nechat, při opravách se hodí.
Nějaká jiné tipy?

Re: Škrtání centrálním stojanem o asfalt v náklonu

07 dub 2016, 08:10

Nevim, jak je u Tvýho skůtra stojan složitě přidělanej. U SRka jsem z tohohle důvodu měl hlavní stojan sundanej a používal jsem ho právě jenom při opravách. Tam držel zespodu motoru jenom na jedný hřídeli - takže stačilo přidžet stojan ze spodu motoru a zasunout hřídel - natahování pružiny jsem neřešil - po opravě šel stojan zase pryč.

Re: Škrtání centrálním stojanem o asfalt v náklonu

07 dub 2016, 12:16

Dík, omrknu to, jak to bude komplikovaný, ale stejně bych si centrál radši nechal. Už jenom kvůli tomu, že ho na bočáku nenastartuju... nebo ládovat náklad pod sedlo na bočáku taky není moc user friendly.
Odeslat odpověď